Dat is ook zo , maar als we dan verder gaan, met springen =). Dan zet ik de foto's hier, en dan kan degene die er op staat zelf beslissen welke foto in de begin post mag komen =D
Leuk! Leuk! Leuk! Ik houuu van foto's Als we de groep in 2-en opsplitsen kan ik de 'andere' groep ook wel op de kiek zetten. Als iemand een camera mee neemt... want die heb ik niet
Gewoon een paar dubbeltjes erin zetten, moeilijke lijnen en je hebt een parcours En anders ga ik wel voor ons spieken bij de woensdagavondles op de Flar. Michiel bouwt altijd hele leuke parcourstjes voor de les
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-12 21:26
Priszz schreef:
Haha, Flurk was vlede keer volgends mij helemaal van het bouwen van een parcours , als ik het goed had.
En anders verzinnen we er zelf een
Ja geen probleem maar mijn weekenden zitten beetje vol, kan je wel parcoursje mailen
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-12 21:27
AndreaB schreef:
Gewoon een paar dubbeltjes erin zetten, moeilijke lijnen en je hebt een parcours En anders ga ik wel voor ons spieken bij de woensdagavondles op de Flar. Michiel bouwt altijd hele leuke parcourstjes voor de les
Met de springles hadden we ooit een hindernis op de middenlijn staan. Die was nog best lastig. Gelukkig had ik een pony onder mn hol die dressuurmatig goed liep, anders had ik die bochten niet kunnen maken Maar was wel een heeeele leuke!!