Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:28

Ja, ikke!!!!!!!!!!!!!!

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:34

edith en jara heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe huisje per aug. dikke kus voor allebij van mij en jac

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:37

hee bianca, nog wakker?

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:39

ja waren beetje laat nog op stal lag een kalfje in de sloot die moest naar de boer terug weet wel nu dat ik geen ruzie wil met john wat is die STERK hij had die koe vast hahaha

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:40

hoe is het met robin geen orlogs wonden meer erbij

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:42

Madelon heeft voor me gekeken vandaag. Het ging niet zo goed met een vriendin van me en ben daar hele dag geweest. Maar heb haar niet meer gehoord (madelon dan) dus ik denk dat het wel mee valt!

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:45

oke beter toch maar ga nu slapen morgen weer vroeg op xxxxx

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:47

slaap lekker dan maar!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:08

Ben niet geweest Anous, stond er nog steeds niet op dus ga nu maar ergens in de ochtend deze week (vrijwilligers die de weg weten zijn welkom Haha! )
Ik weet nog niet hoe ik met werk zit tegen die datum dus schrijf me sowieso maar op voor de maandag, advies was om deze week nog halve dagen te blijven werken, iig de helft van wat ik werkte.
Maar weet nog niet hoe het dan zit en dan zou het haasten geblazen worden.

Pfoe pfoe wat een mestdag vandaag zeg, eerst met Madelon de ruintjes, daarna de dames wat ook aardig wat poep bevatte Haha!
En natuurlijk een keer of 3 de waterbakken gevuld (en Madelon ook al 2 keer daarvoor) wat zijn die dames dorstig zeg Clown

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 07:30

Citaat:
Renee wil je voor mij nog eens vragen hoe het met Epiaff is? Misschien dat Loes nog meeleest hier.... Ben hem nog niet vergeten hoor...het boeffie

Hoi Karin ze leest nog wel eens mee maar niet zo vaak.

Met Etje ging het helaas niet zo goed geloof ik.
Ik heb niet het hele verhaal gehoord maar er zou iets gebeurd zijn waardoor hij kreupel is geworden.
overbelasting.
Op de scan was ook al oud weefsel aangetroffen van een eerdere keer dus waarschijnlijk kan Etje ook de renbaan niet op!
Hoe en wat nu verder weet ik niet.
ik geloof dat Loes zowiezo maar weer eens op het topic moet komen!! Loes!!!!!!
Ze heeft heel wat te vertellen hoor!! Mag ze lekker zelf doen Haha!

nou ik ga aan het werk het is weer tijd!
doeidoei

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 07:43

Eef, kun jij die donderdag dan om 17.00 lessen??

Sil, ik zet jou op de lijst van maandag, mocht je nou toch nog die donderdag willen lessen dan moet je het maar zeggen, dan schuif ik je ertussen Knipoog (moet ik uiterlijk dinsdagochtend weten)

Ik wil wel mee naar Starho maar dond.ochtend heb ik al een afspraak, ik kan wel dond.middag, vrijdagavond of zaterdag!!

Pff wat is het alweer heet he?? Gelukkig vandaag half dagje maar wel vanmiddag zweten in het land (heb afgesproken om vanmiddag het land te doen Gestoord was er zeker niet helemaal bij toen ik die afspraak maakte Rolleyes Nou ja beetje bijkleuren kan geen kwaad Haha!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:08

Hallo allemaal, ben vanmiddag ook op stal. Ga ff rijden met Bartje, zal wel lekker heet zijn in de bak!!!!!!!! maar ja, ik fiets vanmiddag vanaf mijn werk naar stal toe, samen met Karin, wel gezellig, beter als alleen fietsen. Hoe is het springen gegaan afgelopen zondag Nous??? Ik heb vrijdag met Bart gesprongen, was echt supergaaf, voor mij de eerste keer maar vond het echt leuk. Tot vanmiddag allemaal

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:20

Is goed Anous, aankomende maandag niet he, de maandag daarop pas he? (voor de zekerheid)
Als jij vrijdag avond mee zou willen is die ook toppie Haha!
Rij ik wel, want dan onthou ik het misschien beter Bloos

Het is echt heetttttt, heb hier alles tegenover elkaar open staan, kan ik tenminste nog wat doen hier in huis zonder dat ik weg smelt.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:30

Nou jongens....ik wil even laten weten dat ik een nog een weekje kreta hebt geboekt!!!! Haha! Haha!

We vertrekken maandag 24 juli voor 8 dagen. Heeeerlijk!!!!!!!!! vind het toch altijd wel vakantie hoor in het buitenland.
Voor de zon hoef ik het niet te doen maar even een beetje cultuur snuiven kan ook geen kwaad. Knipoog
Dus nous als je melis nog ergens op een les hebt staan...... Bloos sorry wij zijn er niet.

En jacq...kan ik ook niet komen de 30ste!!!! Huilen sorry maar een weekje griekenland is ook niet verkeerd!) Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:35

lekker hoor!!!
ik moet nog ff wachten.. ga 21 augustus naar griekenland Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:36

Lekkerrrrrrrr Madelon, ben helemaal jaloers hoor op je.

Irene ook op jou, maar daar heb ik nog even de tijd voor Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:39

Ja heb er zin in Hyper!

sil zal aan larissa vragen of zij jou komt helpen in het land of dat ze het weekend doet.
Probeer ook voor het merrieland iets te regelen maar daar ga ik even over nadeken Nerd

Dus ga ik maar even inventariseren wat ik nog pas en nog nodig hebt en wassen en strijken en huis op ruimen want mijn schoonouders komen hier in huis voor de doggies! Knipoog

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:56

Het gaat om volgende week donderdag toch Anous?? Zou ik ook wat later kunnen ivm met werk??
Lekker hoor iedereen die op vakantie gaat binnenkort!!!
Oh, weet opeens hoe je het goed kan maken Madelon! Eefje mee naar Kreta nemen!!!! Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:01

Binar schreef:
Pff wat is het alweer heet he?? Gelukkig vandaag half dagje maar wel vanmiddag zweten in het land (heb afgesproken om vanmiddag het land te doen Gestoord was er zeker niet helemaal bij toen ik die afspraak maakte Rolleyes Nou ja beetje bijkleuren kan geen kwaad Haha!

Ik geloof dat ik op dat moment ook een vlaag van verstandsverbijstering had!!! Haha!
Maar ja, moet toch gedaan!! Of toch liever vanavond?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:03

Eefje23 schreef:
Het gaat om volgende week donderdag toch Anous?? Zou ik ook wat later kunnen ivm met werk??
Lekker hoor iedereen die op vakantie gaat binnenkort!!!
Oh, weet opeens hoe je het goed kan maken Madelon! Eefje mee naar Kreta nemen!!!! Haha!

Jep volgende week donderdag, dat is de 27e!!
moet ff kijken en anders moet Mike maar wat later komen. Ik moet die dond. eind van de middag in het ziekenhuis zijn, dus ik red die tijd waarsch ook niet. Hoelaat zou je kunnen dan?

Over half uurtje lekker naar huis, nou ja eerst ff snel de stad in, naar phoneshops, wil een abonnement nemen, prepay gaat de laatste tijd zo hard!! ff kijken welke mobiel het gaat worden Bloos Iemand zin om mee te gaan?? Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:05

Eefje23 schreef:
Binar schreef:

Ik geloof dat ik op dat moment ook een vlaag van verstandsverbijstering had!!! Haha!
Maar ja, moet toch gedaan!! Of toch liever vanavond?

Ik wil vanavond eigenlijk gaan rijden, daar vind ik het nu echt te warm voor! Biz moet ff lopen aangezien we gisteren hebben gelest en Ko moet eigenlijk ook ff vandaag, want die heeft gisteren al stilgestaan!!
Ik probeer het gewoon vanmiddag, is het echt te heet dan ga ik vanavond wel verder! Ga jij het vanavond doen?

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:05

Is er nog iemand voor de merries geweest vanmorgen???? water water water dorst dorst dorst......
Anders ga ik straks nog even langs om water te geven. Rijden doen we vanavond wel hoor beeeeetje warm Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:27

Ik ben iig niet geweest Lonnetje Haha!
Was thuis aan het opruimen (wat maken 2 personen en 2 katten een hoop troep zeg Clown ) en ga zo werken.
Kom verder ook pas vanavond ivm het weer.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:35

zal ik effe mee gaan anous? Doen we daarna het land!! Samen is toch beter, ga ik vanavond wel rijden!!!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:01

Madelon@ O nou ik reageer dus wat te laat, ik heb Dox gisteravond al gereden. Maar ik ga misschien Donderdagochtend met Valon (van Moskai zo heet ze toch?) buitenrijden. Knipoog

Pff wat een hitte zeg, heb net het land gedaan. Viel wel mee, 4 kruiwagens ofzo maar ik dacht even dat ik van me stokkie ging zeg! Heb de waterbak ook bijgevuld, dus de ruintjes hebben lekker wat te drinken. Lachen
Zit nu thuis te zweten maarja beter dan in die snikhete zon.

Oja Irene, ik heb Evita uit het ruinenland geplukt. Haha! Ze was weer eens los gebroken en stond gezellig bij Hellion te flirten. Clown
Heb dr even met Dox z'n halster weer in haar landje gezet. Pff wat is Evita een neuroot zeg, keihard lopen ik kon dr bijna niet stoppen. Gelukkig staat ze nu weer in het goede landje. Lachen

Nou vanavond kom ik weer naar stal om Dox te longeren, vind het daar echt veel te warm voor nu.

Gr. Anoeska