6.1 is voldoende toch Lous, dus dat is dan toch hartstikke goed! En 's avonds tentamen. ... kak zeg! Ik zie daar echt het nut niet van in, waarom 's avonds? Veel succes iig!
Ik ben nu onderweg naar A'dam met de klas. Gaan daar naar de Heineken Department en vanavond gaan we naar de bereden politie in Nunspeet. Wordt een lange maar leuke dag!
Ik vind het ook niet bijzonder lelijk, maar bij een tekening is het belangrijk dat de eigenaar van het dier wel zijn dier er uit kan halen natuurlijk. Als hij voor jou niet spreekt, dan zou ik er ook niet voor betalen. Dan wordt het een tekening van 'een paard'.
Ik denk ook niet dat je bedoeld dat de kunstenaar slecht kan tekenen, dat is ook niet zo, de essentie zit er gewoon niet in dat is ook heel moeilijk - daar niet van... ik kan het ook niet :'D mja dat is wel een belangrijke factor.
Marieke; aangezien het 'op aanvraag' topic was ben je toch niet verplicht er te voor betalen? Ze heeft er zelf voor gekozen om hem te tekenen, jullie hebben niet vooraf iets met een prijs afgesproken toch?
Hmm nee ik vind hem ook niet lijken marriek.. het is idd niet zodat ze slecht kam tekenen.. maar het is gewoon niet armando.. beetje raar..
Wow suus wat een knapperd!! Linda veel plezier! Marlous &britt succes met leren!!
Ik ben weer werken vandaag Na vandaag weer lekker weekend.. morgen springen met reem, zaterdag bij opa&oma op bezoek en zondag Gerrit zn zus bij ons.. alsnog drukdrukdruk dus haha
Ja leuk is ie he! Heb hem gisteren alleen in het donker gezien, maar ben de aankomende week de hele week vrij dus denk dat ik dan elke dag eventjes ga om elkaar wat te leren kennen Het is een hele leuke en van wat ik al gehoord en gezien heb een hele slimme pony dus ik ga me eens verdiepen in vrijheidsdressuur, denk dat hij dat echt wel leuk op zou pakken! Hij verveeld zich nu gewoon heel erg en dat merk je aan hem, hij wil wat doen en dat er iemand echt voor hem komt! Er staan meerdere pony's van dezelfde eigenaar daar en die hebben allemaal een vaste bijrijder/verzorger maar niemand die echt voor kleine Frodo komt
JustSmile
Geplaatst: 23-01-14 12:34
Ja 6,1 is voldoende, maar ik had eigenlijk met een 7 dat vak af willen sluiten
Ik vind de tekening eerlijk gezegd ook niet eens zo mooi, en ik vind m ook niet lijken idd.
Ik vind hem ook niet super lijken ik zou er ook niet voor betalen ! Super leuk Suus wat een knapperd Nogmaals gefeliciteerd Simone !!!1
Net te horen gekregen dat Tietus vanmiddag om 2 uur al vetrekt Er komt vanmiddag ook iemand voor de pup kijken zijn vriend was al verliefd dus ik denk dat ze hem nemen Gek dat in een keer alles wegvalt