Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Die vrouw met die fries kan heel veel hoor, maar ze hebben er ook heel veel dingen uitgeknipt zei ze!
http://www.amable.nl/Amable.html
Hij was superrr braaf, vond wel alles heeeeel
, en we waren voorbij en hij was weer normaal haha! Deugnietje
!
. Wat een brave
Zuchtt
Pebbs schreef:ongelofelijk, je zou maar hulp proberen in te schakelen en in het water gesprongen zijn, en hij gaat daar gewoon staan en hij knalt iedereen neer.. wat moeten die mensen bang zijn geweest!
Liisette_ schreef:Ik weet niet of je hem ook in de gevangenis wil, tenminste hier in Nederland wil je hem niet hebben hoor. Hier betaal je voor zijn eten drinken en alles! :S Dus dan maar ergens waar ze het niet goed hebben in een gevangenis zeg ik dan maar!
Kirsten_S schreef:Het ging vetttt goedddHij was superrr braaf, vond wel alles heeeeel
spannend, ineens allemaal buren en paarden!! Jaaa op de terugweg gaf die zelfs
een showtje, en we waren voorbij en hij was weer normaal haha! Deugnietje
![]()
Was echt genieten in het bos, lekker rust!
Soms is het ook wel echt een rare, een heel groot stuk tapijt lag in het hoge gras aan
de zijkant van de weg. Rianne zei al, dat is een mooie schriktraining oefening en die dacht
dat hij dat nooit zal doen. En hij loopt als een stoere vent van kijk mij nou , jaa dat kan ik
wel hoor, zooo over het tapijt heen. Wat een brave
Zuchtt
,

Melanie_B schreef:Haaaa Elja!
Hoe is het?
Rijd je nog veel paard?
Heel druk met stage.. Vanaf volgende week ga ik langere dagen maken (van 10:00- tot 20:00) maar heb dan wel twee extra dagen vrij dus meer tijd voor Gringo 
Pebbs schreef:doe maar dood
Die mensen verdienen het om de rest van hun leven te lijden en in te gaan zien dat zij wat ernstig fout hebben gedaan.Liisette_ schreef:Ik weet niet of je hem ook in de gevangenis wil, tenminste hier in Nederland wil je hem niet hebben hoor. Hier betaal je voor zijn eten drinken en alles! :S Dus dan maar ergens waar ze het niet goed hebben in een gevangenis zeg ik dan maar!

, ben bij de paardjes geweest *hint hint*
Pebbs schreef:ja ik heb haar gezien met die fries! hahaha, ik denk dat jij beter bent hoor
, thank you voor je vertrouwen in mij, maar ik ga daar mooi niet staan 
Annie_ schreef:Astor schreef:Die vrouw met die fries kan heel veel hoor, maar ze hebben er ook heel veel dingen uitgeknipt zei ze!
http://www.amable.nl/Amable.html
Zei heeft bij ons op staal een cursus gegeven !
skyline schreef:hahah ik heb vandaag echt in mn broek gescheten