maar ik had er zondag een in groep 3, dat was wel even schrikken hoor, die ging door het stroomdraad heen bij het meerpad, en ze wist toen te vertellen wat er gebeurd was maar erna wist ze het niet meer en ze had ook overgegeven toen we terugwaren enzo ze sliep naast mij en ze kotste net naast me koffer omg
en in groep 1 eentje die bleef aan die ene leuke lage tak hangen hahaha

en volgensmij bij de rest iedere dag wel eentje gevallen haha
behalve 1 dag toen gingen we trio high fiven want toen was iedereen blijven zitten yayy
er was een meisje die zat op classic, en dat beest was bokkerig joh haha nou eerste rit kind eraf
2e rit kind eraf
3e rit ging ze op duke
en toen bleef ze zitten
4e rit viel ze van duke
hahaha
zegt wel wat over het kind toch

en er was een meisje die heette modje en die had nog nooit paardgereden en die kwam pas de 2e dag want ze wilde eigenlijk toch maar niet meer enzo en der vriendin had hele middag zitten wachten en toen smste ze ik mag niet komen want blablabla en toen kwam ze later toch en had ze nog nooit paardgereden en had nog een cap gejat van iemand daar ook want ze had een cap geleent van iemand thuis maar die paste ze niet.....
woensdag is ze gevallen en toen ging leize op der hand staan gelukkig had ze nergens last van.