Ik meld me ook maar weer even hier. haha. Met mij en Nayomi gaat alles uitstekend. Ze wilde vanacht niet drinken maar gelukkig heeft ze zich vanmorgen bedacht en is ze goed gaan drinken.
Vanmorgen mocht ik met Nayomi en papa naar huis dus kan nu lekker gaan genieten. Als ik een foto op de laptop heb dan plaats ik hem snel hier dan kan iedereen meegenieten van ons wondertje .
ik wil jullie via deze weg iets vertellen omdat schrijven me beter afgaat dan vertellen tes (het vosje ) gaat de laatste weken achteruit best wel erg snel haar verhaal is dat ze 2 jaar geleden kreupel werd ze had 3 blesurres hk een kieste en hoefkraakbeen vergroeing de da heeft toen mij aangerade om haar te laten inslapen (maar ik geloofde er toen niet in zo voelde het nog niet ) heb er toen van alles aan gedaan waardoor ze nog 2 jaar goed heeft gelopen en het proces niet verder is gegaan en ze weer gewoon kon lopen en bewegen
maar ik zie haar vooral de laatste week steeds korter gaan lopen en verlede week zondag zag ik haar slecht haar stal uit lopen en zag er niet echt verbetering in komen nu rij ik zelf bijna nooit op haar maar deze zondag ben ik er ff op gegaan om te voelen wat ik zag en het verschil met verlede maand toen voelde ik dat ze het wel voor me wilde doen maar niet kon vandaag is de da geweest het diertje staat nu op pijnstilling maar heeft ondanks de zware pijnstilling nog steeds last (het proces is dus verder gegaan ) we kunnen nog wel een paar dingen gaan uit proberen waardoor we het uitstellen maar beter wordt ze niet meer de da is nog de foto's aan het bestuderen en woensdag moet ik hem bellen ik denk niet dat ik haar nog moet gaan pesten en haar willens en wetens haar pijn moet laten hebben het gaat steeds kouder worden en dat doet het ook geen goed het komt heel onverwachts omdat het zo lang goed is gegaan maar toch zat het ergens in mijn achter hoofd nu moet ik beslissen en mijn verstand en gevoel op een rijtje zetten en hopen dat het de juiste beslissing is (eigenlijk moet ik mijn beslising alleen nog uit spreken )het is zo verdomt moeilijk
Wat een schatje he! Ze is ook erg lief maar kan ook wel erg hard gillen!
Wilma wat vervelend. Die keuze is altijd moeilijk om te maken. Heel veel sterkte.
Veer, Dat bevallingsverhaal krijg je nog wel. haha. Opzich is het erg snel gegaan. 17,15 eerste wee en om 02,05 is ze geboren. Dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
loveseben
Geplaatst: 19-10-11 18:32
Hello Lady's
Misschien hebben jullie het al gelezen op het bord, maar toch nog even hier
Vanaf nu gaan de paarden, als het goed weer is, tussen half 10 en 10 uur naar buiten
@Wilma, ik heb je al gesproken, maar nogmaals heel veel sterkte