. Zaterdag had Shaggy dagje vrij en zondag heb ik hem nog even gereden. Volgende week weer wedstrijd
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zaterdag had Shaggy dagje vrij en zondag heb ik hem nog even gereden. Volgende week weer wedstrijd
. 
) en wilde eigenlijk alleen maar dat ik stokjes en ballen gooide. Hele teleurstelling toen de bal de sloot in ging. Was een moeilijk afscheid. De terugweg kwam ik weer langs dezelfde plek. Mevrouw al helemaal kijken en uiteindelijk gaat ze toch de bal uit de sloot vissen. Volgens mij is ze wel slim
. Maar gelukkig is zij wel slim genoeg om m terug te vinden, dat is Puk duidelijk niet
.
. Kan ik best nog een keertje doen hoor! Vind wandelen in het bos in Noordwijkerhout ofzo ook wel weer is een keer leuk! Of lekker naar strand
. Kan alleen niet garanderen dat ze begint met heel veel naar mij blaffen
. Zit nu in de dat afleren fase maar dat kan misschien nog wel ff duren
.
. Gisteren ging het goed langs schaapjes en hertjes. Moet niet hebben dat ze een konijn ziet en weg is. Verder heeft ze alleen oog voor de bal, dus dat moet goed komen.
. Zaterdag liep ze in Kooisteebos wel gewoon lekker voor me uit, alleen het eerste pad toen ik dr net los niet begon ze om me heen te springen en naar me te blaffen maar dat heb ik heel hard genegeerd (en het duurde laaaaaaaang voor mn gevoel). Uiteindelijk begreep ze dat ze geen aandacht van me kreeg en ging ze zelf lekker rondspeuren enz. Dan houd ze me wel in de gaten maar doet ze lekker dr eigen ding. De bal vindt ze ook leuk maar die gaat ze halen en vervolgens laat ze m niet meer los
.
.
. En ook dat vernietigen van het object wat ze weet te scoren is favoriet (vergeet nooit meer Bobby die de bal vermoorde toen in duin
).

. Owwww en maak het niet te moeilijk want dan mag je als nog zelf gaan zoeken
.
. 
. Zullen ook best wel fokkers zijn die haar willen gebruiken, het schijnt echt een perfecte hond te zijn om mee te fokken (uiterlijk voldoet perfect aan rasstandaard en karakter is ook goed om een felle hond te kunnen gebruiken, heb ik mij ooit laten vertellen).
. Maar puk is echt te neurotisch om met zo'n kap rond te laten lopen. En als het via kijkoperatie gebeurd dan zijn ze zo weer op de been en is het ook zo genezen (zeggen ze). Maar ja we denken er ongeveer 1x in het jaar aan en dan vergeten we het weer
.