Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:53

beterschap Ilv :(:)

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:34

Tav, King staat hier ook gewoon weer op zaagsel :) heb er ook voor gekozen om zelf te mesten, dit omdat hij er soms niet heel schoon bij stond. Dan kan ik het in ieder geval zelf regelen! vandaag was hij ook nogsteeds heel schoon :D volgens mij heeft hij door dat ik mest.....

Deb, het gaat goed hoor :) nu nog lichte spierpijn gevoel. Maar wel al zo dat ik het niet kon laten om op king te stappen! vandaag heerlijk gereden buiten. Hij loopt hier alsof hij er al jaren staat.... Zo rustig en relaxed.

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 09:26

Hello!!

Ik ben weer back in town! Heb een onwijs leuke vakantie achter de rug! Veel dingen gezien en gedaan..
Nu weer terug in het normale leventje...Straks weer lekker naar Xantha toe!! Stal heb ik wel een beetje gemist hoor :) Heb tijdens de vakantie gelukkig wel kunnen bijlezen, maar niet echt tijd gehad om ook te reageren!

Annet, Fijn dat king zich al helemaal thuis voelt in zn nieuwe stalletje! En buiten heb je dus ook al lekker verkent! Wat een boeffie trouwens met dat trailerladen, haha! En wat vervelend van je rug zeg..gelukkig is het alweer bijna over!

Ilvy, Wat een pech heb jij zeg! Hoe lang ben je nu weer uit de running?? Sterkt! :(:)

Marion en Marlon, illegale paadjes gekozen! Is dat als je bij het eerste sluisje gewoon rechtdoor rijd?

Fab, ook al weg :( Erg jammer, maar wel heel erg begrijpelijk! Ben benieuwd wie we nou weer als buurtjes krijgen...hoop leuke/gezellige mensen! En van de zomer gewoon lekker terug komen ;)

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:53

Goedemorgen!

Ook ik ben weer back in town. Erg relaxte vakantie gehad. En uiteindelijk ook heerlijk weer. De eerste week in Zuid Frankrijk was het 's ochtends vaak een beetje druilerig en rond 13.00 uur trok het open en werd het warm. Ook 1 volle dag regen gehad. Dat verwacht je niet in Zuid Frankrijk. Mn broer en schoonzus zaten 70 kilometer verderop. Daar hebben we nog een nachtje geslapen. Zij zaten in een stacaravan en hadden 2 bedden over. Altijd gezellig. De tweede week zaten we vlakbij Dijon. Daar hebben we voornamelijk bij het zwembad gehangen en lekker boekje gelezen. De laatste 2 dagen kwamen het broertje en schoonzusje van Tjeerd op dezelfde camping staan. Zij waren op doorreis naar Geneve. Een hele familie reunie dus op deze vakantie :) Nu weer terug naar het normale leven. Heb vanmiddag gelijk een vrijgezellenfeestje. Wel gezellig. Morgen dus weer naar stal toe.

Fijn annette dat King zo snel gewend is. Fabienne jammer dat je weggaat, maar inderdaad wel te begrijpen. Ilvy sterkte. Je bent ook wel een pechvogel he.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 18:51

Heeeee,Esther en Cynthia ook weer terug.
Als ik het zo lees hebben jullie allebei een fijne vakantie gehad.

Het schijnt in stompwijk flink gehoost te hebben,alles was erg nat daar.Hier in zoetermeer viel het wel mee vond ik.Eeen korte heftige bui en een beetje miezerregen.

Ik heb Tence en Noah allebei gedag gezegd en een appeltje gegeven,ik vond het na mijn werkdag wel best.

Ilvy,hoe is het nu met je?

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:56

Toen het vanmiddag wat minder hard regende ben ik terug naar huis gegaan, maar ik was nog niet eens op de helft of het ging onweren en heel hard regenen :\
Mijn regenbroek en jas hebben het niet gehouden. Dus ben alsnog nat geworden. :P

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 14:30

Denise ik zag je weg gaan ik kwam net terug met Abel van het einde van de dijk. En ja je raad het al de hele terug weg regen gehad en niet zachtjes. Ik stond toen even in de smidplaats en ging het nog veel harder niet normaal de buitenbak was gelijk een zwembad. Buienradar gaf niks aan toen ik van huis weg ging nou ik kijk wel volgende keer.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:45

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Annette en King verhuisd, hebben jullie het naar de zin op de andere stal?
Fa, jammer dat je weggaat maar ik begrijp het goed! Ik heb de knoop doorgehakt heen en weer te rijden.

Woensdag heb ik in Curacao het zijbotje van mijn voet gebroken. Mijn voet klapte gewoon dubbel :(. Na het zien van de foto's gaf de röntgeloog aan dat ik botontkalking heb. Aangezien ik gezond eet, is de reden nog niet duidelijk. Hier krijg ik over 3 weken de uitlsag van. Ik word echt gek van het thuiszitten! Ik laat jullie nog wel weten wat de uitslag is.

Als jullie langs Noah lopen, geef hem dan een dikke knuffel van mij!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:21

Ik loop elke dag even naar Noah en geef hem een appeltje.

Vandaag zag hij er lekker uit,zwaar onder de bagger maar zo heeft hij geen last van stekende insecten. :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:56

Ilvy, balen joh!! Ben ook benieuwd naar de uitslag. Krijg/heb je loopgips??

Nou Xantha heeft me vandaag een beetje laten schrikken. :wow:
We waren aan het poetsen (ik had les) en er lag een pluk hooi op de grond waar Xantha naar stond te loeren. Ik gaf haar het plukje hooi en we gingen door met poetsen.
Na een paar minuutjes maakte Xantha een raar geluid en stond ze maar te slikken.
Ze kuchte eens en we hoorden een raar geluid in haar hals.
Al snel deed ze heel vreemd, ik ben naar de kantine gelopen om te vragen of iemand wel eens een slokdarmverstopping had meegemaakt.
Iedereen die er zat is mee gelopen en we kwamen samen tot de conclusie dat het dat was.

Cees was net op de baan dus wilde ik even wachten tot hij klaar was en hem dan laten kijken.
Nou dat was gelukkig niet nodig, een paar minuten laten begon ze te kwijlen en kwam er veel slijm uit haar mond. Ze hoeste nog een paar keer en opeens was het weer over. Ze keek gelijk weer goed uit haar ogen en wilde gelijk weer eten. :Y)

De les heb ik maar verschoven naar volgende week ;)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 18:56

Wat lief Marion dank je! Als ik naar stal kom zal ik een zak appels voor je meenemen om je voorraad wat aan te vullen :D.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:46

O bah wat naar debby,als je een slokdarmverstopping nooit mee gemaakt hebt is het altijd schrikken.
Gelukkig viel het mee.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:58

Xantha, je plaatste net je bericht tegelijk met mij, dus ik las het niet. Wat vervelend voor Xantha zeg, gelukkig is het allemaal goed afgelopen en konden mensen je komen helpen.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 11:44

Helloooo

Wat een zonnig/regenachtig weertje vandaag.Afbeelding

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:41

Ik ga maar in mezelf zitten praten denk ik.

Nog 5 dagen,waarvan 3 werkdagen en dan VAKANTIE!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:48

Lekker Marion!! Hopen dat het heerlijk weer blijft, kun je lekker ritjes maken met Tencie.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 13:29

Zeg, de vorige keer opperde jullie allemaal om iets met TREC te doen, dus ik verwacht wel dat iedereen uit dit topic op de lijst staat straks natuurlijk :D

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:16

Ruitje groot gelijk, maar het is de laatste tijd wel rustig hier. Tav met jezelf praten? Ja af en toe wel hier.

Iedereen inschrijven voor de trec :j :j :j Ik ben me net aan het bedenken heb me al opgegeven, maar wanneer het is weet ik niet meer :n

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:30

ruitje schreef:
Zeg, de vorige keer opperde jullie allemaal om iets met TREC te doen, dus ik verwacht wel dat iedereen uit dit topic op de lijst staat straks natuurlijk :D

Zoveel zijn er niet meer in dit topic! :D

Trec heb ik nooit geopperd,wel trail. :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:33

ruitje schreef:
, dus ik verwacht wel dat iedereen uit dit topic op de lijst staat straks natuurlijk :D

Welke lijst eigenlijk,heb ik iets gemist?

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:38

Goedemiddag,

Zo dat valt niet mee weer de 1e dag werken na 2 weken vakantie......Dan maar even wat op bokt plaatsen :P

Lekker hoor Marion dat je bijna vakantie hebt! Hoop inderdaad voor je dat het heerlijk weer gaat worden. En ook voor mezelf natuurlijk, want wil ook wel weer een buitenritje maken.

Trec?? Dat heb ik ook nooit geopperd, wel een buitenrit met zn allen op de veluwe ;) en heb inderdaad gisteren ook nog geen lijst gezien. Zeker vandaag opgehangen? Ben benieuwd.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:58

Ik kom dan eindelijk ook weer onder mijn steen vandaan :D . Was een hoop bijlezen, maar ja dan weet je ook wat.
@Ilvy...beterschap :(:)
@Tav...laatste loodjes en dan even ....genieten en ik hoop mooi weer *D .
Veel mensen alweer terug van leuke vakanties
Xantha een slokdarmverstopping :(:) . Gelukkig kon ze het zelf oplossen. Net stond ze heerlijk grasjes te eten.
Trec heb ik me ook voor ingeschreven met Amaye <3 , maar wel aan de hand

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:16

Kathy, Es en ik staan op de lijst!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:48

Ik weet niet of ik me op de lijst ga zetten.

Tence mag niet springen(en ik ook niet)en mijn lichamelijke gesteldheid is niet zodanig dat ik denk dat ik mee kan doen.

En ik zit ook nog met mijn werk. ;)Maar ik kan Tence altijd nog als reserve paard opgeven,voor als er een paard uitvalt.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 08:11

Goedemorgen op deze windy dag.....