Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb er ook voor gekozen om zelf te mesten, dit omdat hij er soms niet heel schoon bij stond. Dan kan ik het in ieder geval zelf regelen! vandaag was hij ook nogsteeds heel schoon
volgens mij heeft hij door dat ik mest.....
nu nog lichte spierpijn gevoel. Maar wel al zo dat ik het niet kon laten om op king te stappen! vandaag heerlijk gereden buiten. Hij loopt hier alsof hij er al jaren staat.... Zo rustig en relaxed.
Heb tijdens de vakantie gelukkig wel kunnen bijlezen, maar niet echt tijd gehad om ook te reageren!
Erg jammer, maar wel heel erg begrijpelijk! Ben benieuwd wie we nou weer als buurtjes krijgen...hoop leuke/gezellige mensen! En van de zomer gewoon lekker terug komen
Nu weer terug naar het normale leven. Heb vanmiddag gelijk een vrijgezellenfeestje. Wel gezellig. Morgen dus weer naar stal toe.
. Na het zien van de foto's gaf de röntgeloog aan dat ik botontkalking heb. Aangezien ik gezond eet, is de reden nog niet duidelijk. Hier krijg ik over 3 weken de uitlsag van. Ik word echt gek van het thuiszitten! Ik laat jullie nog wel weten wat de uitslag is.
.
en heb inderdaad gisteren ook nog geen lijst gezien. Zeker vandaag opgehangen? Ben benieuwd.
. Was een hoop bijlezen, maar ja dan weet je ook wat.
.
. Gelukkig kon ze het zelf oplossen. Net stond ze heerlijk grasjes te eten.
, maar wel aan de hand