Nicole1995 schreef:Wat is dat een heerlijk geluid toch op dit moment van een werkende wasmachine hahahha
en nu nog afwachten of de was er schoon uitkomt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Shenavallie schreef:Ik was gisteravond zo boos op een collega van me: we hadden dan misschien niet zoveel ritjes op een de dag gehad, maar dat is nog geen reden om zijn paard dan aan het eind van de dag geen eten en water te geven. Maar zelf zat hij wel aan een biertje met een sigaartje! Ik heb hem duidelijk laten weten dat dat geen stijl was en morgen - als we vergadering hebben - zal ik dit ook en plein public aanhalen. Bovendien kan ik schermen met het "Kwaliteitsboek" van het bedrijf, waar hij nota bene zelf aan meegewerkt heeft en waar letterlijk in staat dat de koetsier zijn paard aan het eind van de werkdag te allen tijde hooi en water moet geven.![]()
Ik heb degene die de paarden 's avonds komt ophalen gevraagd of hij op stal de paarden wat extra's wilde geven (en uitgelegd waarom). Ook hij vond het schandalig en zou er rekening mee houden.
goed zo meteen wat van zeggen hoor
Hackie schreef:Verschrikkelijk geen wasmasjien, hebben wij hier ook gehad en een spijkerbroek kun je wel 2x aan, maar ik gooi alles na 1x wassen in de was.
Maar hier hebben ze alleen van die stomme (amerikaanse) bovenladers.
De miele was en droger is bijna 12 jaar meegegaan, hier gaan ze maar een jaar mee
Wegens de lucht, zout, roest en het rode stof wat overal in gaat zitten...

. Er zitten nuttige tips tussen. Weet nu waar ik van aan kom. Wij hebben de tv altijd aan tijdens het eten
. 
Groenten en fruit bevatten veel vitaminen, mineralen en essentiële voedingsstoffen en leveren zeer weinig calorieën.