SPAM

[SPR-ITP] Lasko M springen in Maassluis
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyisabelle schreef:Ik ga met Yout L1 starten en daarna hopelijk vrij snel L2 zodat ik kampioenschappen kan rijden binnen.
Met Zen ga ik meer springen en weinig dressuur rijden(op wedstrijden).
Wil proberen Zen naar de wat hogere scores te rijden en goed voor te bereiden op de Z2.
Wie weet de kampioenschappen nog Z1
Jill_ schreef:Ik heb gisteravond meegedaan met de poldercross, was echt heel grappig haha. Dat word gehouden op de weilanden/sloten van mijn stal.. Je moet 23 sloten in springen en dan weer eruit en stukjes zwemmen. Echt heeeel vies, die sloten stinken zo erg en het slaat nergens opDaarna heb ik dik een uur onder de douche gestaan en mijn haar wel 4x gewassen, je bent daarna echt pikzwart echt ranzig
![]()
Kijk zo ziet het er ongeveer uit, http://www.youtube.com/watch?v=gLVGK6qXrvQ
riannhuh schreef:@el: ww ging niet zo best
meneer vindt het nodig om bijna elke crosshindernis 1 keer te bekijken voor hij er overheen gaat... terwijl die ook bijna allemaal in oudkarspel stonden en hij daar er in 1x overheen ging...
in totaal 5x gestopt. op de haaientanden, bloembakken, spoorbomen, keuken en de picknicktafel![]()
en hij ging vol in de remmen voor de greppels terwijl hij daar met oefencross vol enthousiasme overheen ging, dat waren gelukkig geen hindernissen. bij de 2e greppel zat ik echt achter zn oren, het was dat hij zn kop niet naar beneden hield anders had ik er naast gelegen
en dat terwijl ik nu veel beter train voor de cross, en het gaat alleen maar minder
XxDamelzaxX schreef:ladyisabelle schreef:Ik doe t zelf, heb t ook paar keer voor mn broer gedaan, vind het niet eens zulk erg werk, wel rustgevend![]()
ik ben te perfectionistisch met dat soort dingen. Dus echt rustgevend word ik er niet vanNet zoals met vlechten...