Als ik thuis ben zal ik het wel even meten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Ik kan vandaag niet naar de manege komen
Ik denk niet dat het heel handig is om vandaag met je laarzen te gaan rijden Mel
Je gaat echt last van je benen krijgen

Kirsten_S schreef:Join tha club, ik moest hoesten en hield me hand voor me mond en in de bocht, bammmm .. Had ik ook nog een grijze lichte broek aan, die zowat kapott..
Nouu lekker weer. Ben meteen weer opgestapt zonder te kijken en doorgefietst.. Geen tijd om te treuren...
Maar wat een heeeeeerlijke broek heb je zeg!!!!! Wooow hij is té mooooi! En je laarzen! Zooo mooi passen ze om je benen heen! Echt superrr!!
Melissss, wel voorzichtig doen hoor ! Niet meer gaan vallen!! Ziet er voor de rest wel goed uit hoor!! Wel jammer dat het zo donker was maar het ziet er goed uit!! Gelukkig week chibra uit voor mel, en is ze niet tegne haar aan gekomen!!
Jeetje zeg!
Heb je geen pijn??
!

Ik ga zo naar huis! 
!
Kirsten_D schreef:![]()
Hoe zat de broek???
Het dekje staat wel super..!!(je match ook mooi..
)

Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Join tha club, ik moest hoesten en hield me hand voor me mond en in de bocht, bammmm .. Had ik ook nog een grijze lichte broek aan, die zowat kapott..
Nouu lekker weer. Ben meteen weer opgestapt zonder te kijken en doorgefietst.. Geen tijd om te treuren...
Maar wat een heeeeeerlijke broek heb je zeg!!!!! Wooow hij is té mooooi! En je laarzen! Zooo mooi passen ze om je benen heen! Echt superrr!!
Melissss, wel voorzichtig doen hoor ! Niet meer gaan vallen!! Ziet er voor de rest wel goed uit hoor!! Wel jammer dat het zo donker was maar het ziet er goed uit!! Gelukkig week chibra uit voor mel, en is ze niet tegne haar aan gekomen!!
Jij ook al gevallen!Jeetje zeg!
![]()
![]()
Claudia is ook al gevallen vandaag!!
Grrr...Heb je geen pijn??
Ja, ze zijn wel vet he!
vindt ze alleen in t echt mooier dan op de foto..
van vitessa ? 

Astor schreef:Ik heb me wel bezeerd, deed echt pijn

Haha en toen kon ik nog net door fietsen
Hyper!
hahah