Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Ben ik weer. Kreeg net sms van Joyce dat ze Musketier vast gaat rijden!Echt gaaf!
Maar meisje uit m'n klas is overleden ;) Moest alleen net heel de tijd lachen onder de dingKwam door vivian
Maarja
Hets wel erg enzo.
Reaus schreef:Stef_Winston schreef:Ben ik weer. Kreeg net sms van Joyce dat ze Musketier vast gaat rijden!Echt gaaf!
Maar meisje uit m'n klas is overleden ;) Moest alleen net heel de tijd lachen onder de dingKwam door vivian
Maarja
Hets wel erg enzo.
Zit je op de Tiendweg dan toevallig op school?
Stef_Winston schreef:Zit je op de Tiendweg dan toevallig op school?
Ja in Ha2aZit jy ook op de Tiendweg dan
?
Reaus schreef:Stef_Winston schreef:Zit je op de Tiendweg dan toevallig op school?
Ja in Ha2aZit jy ook op de Tiendweg dan
?
Ja! Nouja zat inmiddels, deed dit jaar examen.
Stef_Winston schreef:Haha ik weet wel waar je ong bedoeld. Heb je mss wel is gezienMaar kan me je niet herrinnere
![]()
Heb je mss betere foto van jezelf dan je profiel?
Maar ik ben even douche
Naoom_ schreef:Sabien ik herkende je echt niet hooris wel heel erg
Stef_Winston schreef:Ik wil echt weten wanneer nou de volgende wedstrijd isDoe hem denk op Winston, Manno of Optimaal. Zal wel Manno worden
Winston ging namelijk vandaag ook niet zo geweldig x )
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Ik wil echt weten wanneer nou de volgende wedstrijd isDoe hem denk op Winston, Manno of Optimaal. Zal wel Manno worden
Winston ging namelijk vandaag ook niet zo geweldig x )
Ik zal het vanavond wel beetje los peuteren bij Lenmisschien verklapt ze het stiekem
x_sabine schreef:Leuk joh dat je zo veel op hem mag
Misschien vormen jullie dan wel een hecht team!
Is het geen idee om hem te kopen:P? Of zijn manegepaarden niet te koop??