Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik kom uit dat warme spanje, was ook een groot verschil. Ik wou nog wel een nachtje in de tuin gaan slapen haha! Dan moet ik me warm aankleden
Stef_Winston schreef:Ben ik weer. Kreeg net sms van Joyce dat ze Musketier vast gaat rijden!Echt gaaf!
Maar meisje uit m'n klas is overleden ;) Moest alleen net heel de tijd lachen onder de dingKwam door vivian
Maarja
Hets wel erg enzo.
Wel leuk zo allemaal bij elkaar:D Reaus schreef:Stef_Winston schreef:Ben ik weer. Kreeg net sms van Joyce dat ze Musketier vast gaat rijden!Echt gaaf!
Maar meisje uit m'n klas is overleden ;) Moest alleen net heel de tijd lachen onder de dingKwam door vivian
Maarja
Hets wel erg enzo.
Zit je op de Tiendweg dan toevallig op school?
Zit jy ook op de Tiendweg dan
? Stef_Winston schreef:Zit je op de Tiendweg dan toevallig op school?
Ja in Ha2aZit jy ook op de Tiendweg dan
?
Reaus schreef:Stef_Winston schreef:Zit je op de Tiendweg dan toevallig op school?
Ja in Ha2aZit jy ook op de Tiendweg dan
?
Ja! Nouja zat inmiddels, deed dit jaar examen.
van die foto in je profiel herken ik je niet
maar dies ook niet zo duidelijk
Maar kan me je niet herrinnere
?
is wel heel erg Stef_Winston schreef:Haha ik weet wel waar je ong bedoeld. Heb je mss wel is gezienMaar kan me je niet herrinnere
![]()
Heb je mss betere foto van jezelf dan je profiel?
Maar ik ben even douche
Naoom_ schreef:Sabien ik herkende je echt niet hooris wel heel erg
Doe hem denk op Winston, Manno of Optimaal. Zal wel Manno worden
Winston ging namelijk vandaag ook niet zo geweldig x ) Stef_Winston schreef:Ik wil echt weten wanneer nou de volgende wedstrijd isDoe hem denk op Winston, Manno of Optimaal. Zal wel Manno worden
Winston ging namelijk vandaag ook niet zo geweldig x )
misschien verklapt ze het stiekem
DJoysDesignz schreef:Stef_Winston schreef:Ik wil echt weten wanneer nou de volgende wedstrijd isDoe hem denk op Winston, Manno of Optimaal. Zal wel Manno worden
Winston ging namelijk vandaag ook niet zo geweldig x )
Ik zal het vanavond wel beetje los peuteren bij Lenmisschien verklapt ze het stiekem
Echt leuk

x_sabine schreef:Leuk joh dat je zo veel op hem mag
Misschien vormen jullie dan wel een hecht team!
Is het geen idee om hem te kopen:P? Of zijn manegepaarden niet te koop??
)