_Anneke_ schreef:LieZ_Horses schreef:
Hee Lisa! lang niet gezien!![]()
![]()
jje hebt een nieuwe ava zie ik? leuk man!
Nee, inderaad! Haha, heeft Mandy tijdje geleden gefilmd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Anneke_ schreef:LieZ_Horses schreef:
Hee Lisa! lang niet gezien!![]()
![]()
jje hebt een nieuwe ava zie ik? leuk man!
.
LieZ_Horses schreef:Nee, inderaad! Haha, heeft Mandy tijdje geleden gefilmd!
daar was ik toen bij.! hahah ik weet nog wel dat al die paarden bij die hindernissen moesten gaan staan. omdat shera er anders niet overheen gingg
Ach, die pony weet soms niet wat ze wil.d0nnaa_dan schreef:Wat een knetter is die Sherra.
Binnenbak staat blank? Net gesproeit ofzo?
en ook een beetje op een onhandig moment. er moesten heel veel mensen oefenen voor de pas de deux en er waren nog mensen aan het vrijrijden en er kwam nog springles. in die natte bak, wel een beetje dom eigenlijk
LieZ_Horses schreef:Haha, ja!Ach, die pony weet soms niet wat ze wil.
De ene keer springt ze best makelijk en de andere keer moet je haar er met veel moeite over heen krijgen.
kijk al heel lang heel vaak en telkens staat er *UNDER CONSTRUCTION* Echt irritant
Ben benieuwd naar foto's van jou en Semmie
Iedere pony heeft zo wel eens z'n kúren.
d0nnaa_dan schreef:Anneke; schiet nou 'ns op met je profielkijk al heel lang heel vaak en telkens staat er *UNDER CONSTRUCTION* Echt irritant
Ben benieuwd naar foto's van jou en Semmie
maar ik heb steeds ze tijd en de zin niet om me profiel te maken. ik heb trouwens ook photofiltre maar op 1 computer staan en daar zit ik maar heel weinig op. en ik ga stoppen met semm. en ben pas net begonnen met nev. dus bij paarden moet ik ook nog maar even kijken wat ik er allemaal opzet
LieZ_Horses schreef:En Mandy moet er weer nieuwe foto's van haar met Apaché opzetten!
LieZ_Horses schreef:Weet de eigenaar van Semm het al dat je met Semm wilt stoppen?
mAnDyXX schreef:LieZ_Horses schreef:En Mandy moet er weer nieuwe foto's van haar met Apaché opzetten!
Whaha jaah dat klopt maar als niemand mee wilt?![]()
![]()
Ik wil wel een keer mee!
..
heb oook moeite om bij te houden je mist al iets als je alleen even naar de wc gaat
_Anneke_ schreef:Chantal schreef:heeft jullie stal ook een website?
En mag iedereen gewoon langskomen? kom ik peppertje (porsche?) even bekijken
de oude site was http://www.hagenauwe.nl
de nieuwe site is volgens mij nog in de maak, want hij doet het nog niet. maar daar staat wel het telefoonnummer enz. volgens mij mag je gewoon komen hoor. maar ik weet het niet zeker