mammaslamma schreef:Ik ben maar een leek, maar in mijn idee, zou je juist kunnen proberen, tijdens het oefenen, wat het beste werkt, dan de 1 voorop , dan de ander, daar heeft leeftijd mijns inziens niet mee te maken,
maar daar leert iedereen toch van.
Dat gebeurd ook, maar vergeet niet, Willemieke en Petra waren in het team de enige die al eerder viertal gereden hadden, de rest nog niet. Daarom is er voor gekozen om Will voorop te zetten, Edie 2e, Aster 3e en Jeske 4e, ook om het een beetje op kleur te laten lopen ( als je ziet dat je in sommige brabantse teams alleen mee mag rijden als je paard in het geheel past
)
Helaas loopt Lady te snel, en vind Aster het lastig om haar terug te zetten, omdat ze dan stil valt, en Edie houdt Ro niet voorwaarts genoeg, hoewel, vergeleken bij een jaar geleden racet hij gewoon.
En het is ontzettend jammer dat Lady ipv in een uitgestrekte draf van hand ging veranderen dit in galop was, en ze een keer verkeerd zat, wat heel snel weer opgelost was. Edie was een keer te vroeg in galop, Will ook, en Prim en Ro stonden in het begin niet stil.
Maar al met al, 60.80% is niet slecht, en hebben ze winst gereden. Volgende keer zijn ze meer op elkaar ingespeeld, nu net als de ponyruiters, zijn ze ook maar 5 maanden bezig, waarvan er maar 2 of 3 eerder viertal gereden hadden, en de rest nog niet, dus ik vind het een superprestatie, ik doe het ze niet na.