schouwse ruiters topic....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jow

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:15

ik ben voor leon voorop Clown maar die deed niet mee Tong uitsteken stabiel paard wat makkelijk te schakelen valt en idd jes ook achterop die kan ook makkelijker schakelen miss. en dan Edie als 2e en willemieke als 3e. maar t is altijd moeilijk om 4tal op goede positie te zetten. Bij de pony`s is dat verschil helemaal groot en allemaal onervaren ruiters.

toch wel goed gepresteerd hoor! vergeet niet 15e van NL is toch super

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 18:42

mammaslamma schreef:
Ik ben maar een leek, maar in mijn idee, zou je juist kunnen proberen, tijdens het oefenen, wat het beste werkt, dan de 1 voorop , dan de ander, daar heeft leeftijd mijns inziens niet mee te maken,
maar daar leert iedereen toch van.

Dat gebeurd ook, maar vergeet niet, Willemieke en Petra waren in het team de enige die al eerder viertal gereden hadden, de rest nog niet. Daarom is er voor gekozen om Will voorop te zetten, Edie 2e, Aster 3e en Jeske 4e, ook om het een beetje op kleur te laten lopen ( als je ziet dat je in sommige brabantse teams alleen mee mag rijden als je paard in het geheel past Clown )
Helaas loopt Lady te snel, en vind Aster het lastig om haar terug te zetten, omdat ze dan stil valt, en Edie houdt Ro niet voorwaarts genoeg, hoewel, vergeleken bij een jaar geleden racet hij gewoon.
En het is ontzettend jammer dat Lady ipv in een uitgestrekte draf van hand ging veranderen dit in galop was, en ze een keer verkeerd zat, wat heel snel weer opgelost was. Edie was een keer te vroeg in galop, Will ook, en Prim en Ro stonden in het begin niet stil.
Maar al met al, 60.80% is niet slecht, en hebben ze winst gereden. Volgende keer zijn ze meer op elkaar ingespeeld, nu net als de ponyruiters, zijn ze ook maar 5 maanden bezig, waarvan er maar 2 of 3 eerder viertal gereden hadden, en de rest nog niet, dus ik vind het een superprestatie, ik doe het ze niet na.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:05

Ik doe het ze ook niet na, vind het ook helemaal niks, ben geen teamplayer, laat mij maar in m'n uppie klooien.......
Zou mooi zijn, alles op kleur, dat kan dus alleen maar bij grote clubs, en in Brabant zit heel veel geld, dus vaak ook alles op orde qua paarden, dan kun je kiezen wie je wilt, hier moeten ze het doen met een enkeling die het graag wilt doen.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:11

daar ben je ook verplicht 4tal te rijden.. op kleur zetten is altijd moeilijk. ik heb klein groot klein groot. alleen menig welshje loopt harder dan een shet.. das wel minder.. voor volgend jaar moet ik weer nieuwe opstelling maken, maar dat zie ik woensdag dan wel.

ik heb t voorheen ok gedaan met sun, was voor haar goeie ervaring, leren haar rust te bewaren en ze was vooral bang voor andere paarden dus ik vloog wel eens door de baan maar al met al veel gelachen.

ow ja mariska ik ben nooit zo wakker `s morgens Tong uitsteken

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 11:57

Geeft niks hoor, ik meestal ook niet, maar toevallig zagen we het allebei Haha!
Oh, enne heb een man die volgend jaar aan een trailer wil (y) dus wie weet komen we wel eens kijken...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:07

haha goed geregeld van jouw!! we hadden hele gave 2paardsmaar die is al weg.. maar je wilt 1,5 toch?

kwil vrachtwagen maar pa wil nie

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 14:41

Ja dat is genoeg, wil toch geen 2 paards, maar mei volgend jaar zei hij.. dus hopelijk houdt hij daaraan vast Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 14:44

ja dat is net mooi want begint outdoor weer..

zo net weer gez3ik met knhs gehad.. wat een arrogante lui zeg bah!! raak ik zo pissed van

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 18:46

Want???

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:22

dat wijf deed net alsof ik dom ben... heb ik zo`n hekel aan.. grr

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 18:30

Hmm toch blondt dan Haha! Sorry, kon het ff niet laten..

En Shan, hoe vind je de uitdeelblaadjes voor de proefjes?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:53

Oja Jolanda, had je al gepb't, maar is het goed als ik morgen een camera meeneem naar de les, en zou jij dan wat foto's willen maken?
Want ik wil natuurlijk wel even showen op haw, zo'n knappert onder m'n kont. Schijnheilig

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 07:33

Jow schreef:
dat wijf deed net alsof ik dom ben... heb ik zo`n hekel aan.. grr

Ik heb ze nu 2x gebeld en weet wel wat je bedoeld. Ik vind ze enorm uit de hoogte doen, alsof ik blij moet zijn iemand van de knhs te "mogen" spreken......
Misschien hadden we wel hetzelfde hikje aan de telefoon Haha!

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:50

tuurlijk maak ik een paar foto`s!!!

ja joh pfff.. knhs.. af en toe...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:39

weet iemand een goeie fysio?? voor mezelf ey..

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 10:46

Hans Dekker, absoluut goed, en als hij het niet meer ziet zitten om je verder te helpen ( wat bij mij dus het geval was ) stuurt hij je door naar een osteo, waar ik nu al 1 1/2 jaar loop...

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:34

Jow schreef:
weet iemand een goeie fysio?? voor mezelf ey..

Bella de Vos,doet Shiatsu massage combineren met sportmassage, werkt met drukpunten op je spieren/meredianen.
Ik zweer erbij, ik zit zowieso altijd vast in mijn nek en schouders(kapperskwaaltje) en kom er herboren vandaan.
Ze zit in Zierikzee, in de kreeftstraat.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:40

Hey!
Pfff zo ik ben lekker moe Clown
Nu nog even wat voor school doen, kijken of ik foto's en filmpjes van de les geupt krijgt, en dan naar bed. Slapen

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:28

Yavanna schreef:
Hmm toch blondt dan Haha! Sorry, kon het ff niet laten..

En Shan, hoe vind je de uitdeelblaadjes voor de proefjes?

Hardstikke goed, Yavanna, zo is alles weer helemaal duidelijk voor iedereen.
Misschien is het handig om 1 dezer dagen even het nieuwe boek te koop aan te bieden op een paar verschillende tijdstippen, want bijna niemand heeft die nog denk ik.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:25

katchina schreef:
Goh,zeker stil hier...?
Nou heb ik ook niet zoveel te vertellen,maar toch.
Maandag zijn de heren weer van de partij hoor shan.Roelon zorgt er de hele week al voor dat ik niet vergeet om appeltjes te kopen voor Blacky,Twinkel en Future.En ik moet foto's komen maken van hem en z'n papa Haha! Lekker jong,toch..
Ik ben ook wel benieuwd hoe het in Ermelo is gegaan.Esther is er met de kinderen geweest,dus was wel spannend voor hun denk ik. Lachen

Roelon heeft er weer een nieuwe favoriet bij! Pling
Of Bonanza ook op het lijstje mocht. Haha!
Twinkel was nog steeds niet helemaal goed en Blacky moest op de wei ivm met ruimtegebrek, nouja dat zal ze erg vinden!

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:44

Ja,leuk dat Roelon nou op Bionanza mocht,maakt het wel goed afwisslend voor hem.
Wel balen voor Twinkel,komt het wel weer goed?
Affijn je hebt ze voor een 2de half uurtje gestrikt,dus je ziet ze zaterdag weer Haha!

Ik heb trouwens van de week bitloos op Spirit gereden,was een leuke ervaring om dezelfde oefeningen te doen zonder bit.
Spirit was er zelf meer ontspannen mee,wat ik wel verwacht had want hij zit altijd zo te emmeren met dat ding in z'n mond Tong uitsteken

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 07:39

Dat is niet komenende maar volgende week zaterdag hoor: 27 september, check maar even anders gaat het fout. Haha!

Ja ik heb Shania ook heel lang bitloos gereden, gewoon de teugels aan een lage neusriem, ging uitstekend hoor. Knipoog

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:01

aaaaaa, ik was overblijfmoeder gisteren op school en daar zat een meisje met dr arm in het gips.
Was van Jester ( ??) afgevallen tijdens de les.(Grol)
Ging zo stom, ze viel op zn nek, ze viel ongelukkig op de grond en haar arm was net een zwanenhals....
wat kan je soms toch ongelukkig vallen......

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:07

Ach Acacia heb jij misschien het adres of telefoonnummer van haar of kan je daar achterkomen?
(kan je per pb sturen)
Dat meisje rijdt bij mij in de les en ik wil graag even bellen of een kaartje sturen maar ik weet alleen haar naam.
Ja het was heel banketstaaf, Jester stond eigenlijk bijna al stil en deed niets bijzonders en plof daar lag ze.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:50

en waar komt jester vandaan Bloos Bloos Bloos