) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Hij zakt nu zelfs! Dat heeft hij afgelopen anderhalf jaar nog nooit gedaan! K_im schreef:Ik ben erg blij hoe het tegenwoordig met Kapitein gaatHij zakt nu zelfs! Dat heeft hij afgelopen anderhalf jaar nog nooit gedaan!
31ste hopelijk weer wedstrijd met hem!
En hij heeft ook een heel rondje een heel mooi verzameld galopje laten zien, en hij zat zo lekker toen! 't wordt nog eens een dressuurcrack joh

succes iedereen zondag!
Ik kan eindelijk weer meedoen
Ging vorige week ook ff proberen of ik kon doorzitten, ging opzich wel een beetje, maar wel de rest van de week weer rugpijn gehad.. Dus maar ff zien hoe het gaat zondag

Hij liep vandaag weer super, dus hoop dat 'ie dat morgen ook doet!

Hopen dattie morgen beter humeur heeft
Maar ik heb het toch gehaald en ben trots op mijn meisje

Maar het is voor mij goed genoeg met Mieke
Ik wist dat hij linksom verkeerd aan zou springen dus ik wilde hem al naar binnen stellen, maar vlak voor ik dat wou gaan doen liep ie weg van de hoefslag omdat ie iets eng vond ofzo, dus ik stuurde hem terug (dus verkeerde stelling) en had ik te weinig tijd om hem om te stellen dus verkeerd aangesprongen, weer teruggenomen, 2e keer weer hetzelfde verhaal, 3e keer was hij het zat en gaf een bok en sprong weeer verkeerd aan, 4e keer eindelijk goed
Pfft. En hij sprong ook aan in de voltes 10 meter doorzitten omdat ik door me rugpijn teveel zat te wiebelen en hij dat aanzag voor aandrijven ofzo
Maarja, ik had 213 punten, zo'n 10 minder dan normaal, woeps
Maaar hij liep wel lekker ontspannen verder, dus was daarmee wel tevreden
Jij gefeliciteerd met je prijs!
Ik baal er wel van hoor.. val je 1 keer van een paard, kan je gelijk tijden niet lekker rijden.. Maarja, 't is niet anders.. Moet ik maar niet zo dom zijn om met storm op een jong paard te gaan zitten