Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:speciaal voor duikertje

xan schreef:speciaal voor duikertje

Tytje schreef:Jullie zijn allemaal zo crea bea bezig en bij mij lukt het weer niet om een foto te plaatsen!!
Ik snap er geen hollebol van. Wat een mooi gezicht he al die paarden op het land. De haflingers zoeken elkaar echt op!!

Tytje schreef:
Nou doet hij het wel?????????
Dit is in Spaarnwoude, afdeling recreatie, echt iets voor Mary.

Tytje schreef:Als het zaterdag nou niks wordt, kunnen we altijd nog lid worden van recreatief rijden, lekker los teugeltje en gaan met die banaan. Hoewel los teugeltje bij Xan, is dat wel een goed idee of galoppeert ze dan terug naar haar stal??

??
Hackie schreef:Iemand zaterdag behalve Shenavallie nog wedstrijd? Ik ga kijken met Sanne, owow![]()

xan schreef:Zit er niemand meer achter zijn??
Tytje schreef:Als het zaterdag nou niks wordt, kunnen we altijd nog lid worden van recreatief rijden, lekker los teugeltje en gaan met die banaan. Hoewel los teugeltje bij Xan, is dat wel een goed idee of galoppeert ze dan terug naar haar stal??
...heerlijk lijkt me dat...WEG met de dressuurwedstrijden
!!!!. 
meelen schreef:Hoihoi,
hoelaat beginnen de wedstrijden zaterdag? Misschien dat ik toch kan komen kijken.
moet nog bekend worden.

ATE schreef:Hackie schreef:Iemand zaterdag behalve Shenavallie nog wedstrijd? Ik ga kijken met Sanne, owow![]()
ik
Tytje schreef:Jullie zijn allemaal zo crea bea bezig en bij mij lukt het weer niet om een foto te plaatsen!!
Ik snap er geen hollebol van. Wat een mooi gezicht he al die paarden op het land. De haflingers zoeken elkaar echt op!!
meelen schreef:xan schreef:Zit er niemand meer achter zijn??
ZIE JE ME WEER NIET?

meelen schreef:xan schreef:Zit er niemand meer achter zijn??
ZIE JE ME WEER NIET?

moet nog bekend worden.
[/quote]
zit echt wel leuk en mooi kleurtje vind ik tenminste ATE schreef:Tytje schreef:Jullie zijn allemaal zo crea bea bezig en bij mij lukt het weer niet om een foto te plaatsen!!
je heb toch een mooi papier erbij gekregen van juf

Zoiets ??