ik omet hem eigenlijk ook halen.. omdat ik alleen buitenrij.. alleen heb nog nooit iemand in het bos gezien bij ons. een kerel wel en die heeft ook wat meisjes bekeurd maar ik zorg dat ik in vollen galop weg ben als ik ook maar een verdachte kerel zie en ik omet natuurlijk niet vallen
haaaaaj ben ik weer terug van kamperen.. en weet je: we zaten een dorpje van Imke Schellekens Bartels vandaan en ik ben haar tegengekomen bij de bakker maar toen wist ik niet 100% zeker of zij het wel was dus zei ik maar niks
gaaf,, mis kunnen we les van haar krijgen winnen we mischien een keer een wedstrijd,, moeten we haar ankie en al die anderen dresuurruites een mail stuuren,, mis geven ze een gastles op een van hun ponys! idee??
haha vandaag zooow leker gereden.. gusta was zoow braaf.. heb wat tips gehad van meisje op stal en het ging super! ze liep heerlijk rond.. alleen nog niet aan de teugels maar daar word aan gewerkt!
Aaah leuk dat het zo goed ging En hoeft niet altijd gelijk aan de teugel toch!
Ik heb ook net gereden op een pony die veeeel te lang met elastiek is gereden (op een foute manier).. Wat een nek heeft dat beest zeg. En hij loopt ook gewoon liever door de muur(letterlijk, nouja hij probeert het iig!) heen dan dat ie gewoon luisterd
haha das ook niet echt fijn maar gusta was zoo stijf in het begin.. ben echt blij dat het betre gaat.. want omdat het zo slecht ging met de dressuur baalde ik er toch wel een beetje van maarja ze vind nageven nog heel moeilijk.. dus ga nu gewoon les nemen en daar aan werken.. en dan word ze mijn dresuur toper!
Ik heb vanochtend weer gereden, het ging niet echt geweldig en ik heb weer een blaar van Manda (krijg ik vaak blaren van ) En achteraf bleek ook nog dat het bit gedraaid zat ofzo, snap niet dat ik zo stom kan zijn dat ik het bit niet eens goed in haar mond heb gedaan....
haha ach iedereen foutjes.. mijn paard zijn mondhoeken waar een beetje rood geworden.. beetje tehard getrokken achtja kan iedereen een xtje gebeuren toch?