maar die uitwisselingen is:
- oefenen op de proef, en daarbij dus ook feedback van een jurylid, dus kan je nog dingen veranderen
- oefenen op een ander paard is zeker wel goed voor je
- ook gewoon leuk!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
WillemYntJee schreef:Wij zijn met 12, wel allemaal op manegepaarden (als mist er nog 1tje omdat er vorig jaar een merrie is overleden..). Maar er rijden wel mensen mee die een eigen paard op de manege hebben staan
Lous schreef:Ja onze manege doet alweer heel wat jaartjes mee met het NK carousselrijden. De paardengroep deed na degradatie afgelopen keer de tweede keer mee in de B-poule. Onze ponygroep zit alweer meer dan 7 jaar in de A-groep en was in 2000 2002 2004 en 2006 Nederlands Kampioen.
Lous schreef:WillemYntJee schreef:Wij zijn met 12, wel allemaal op manegepaarden (als mist er nog 1tje omdat er vorig jaar een merrie is overleden..). Maar er rijden wel mensen mee die een eigen paard op de manege hebben staan
Dat is bij ons ook, sommigen (eigenaren van eigen paard/pony) rijden dan op een manegepaard/pony sommigen op hun eigen paard/pony.
Het is wel handiger om in de toekomst met 4 extra paarden te komen. 16-tallen krijgen namelijk meer punten, omdat de moeilijkheidsgraad dan hoger ligt.
WillemYntJee schreef:Het is 2008..K hoop dat wij t dit jaar ook weer zo goed gaan doen als vorig jaar ! Toen waren we kampioen in de D-poule en zitten nu dus voor t eerst in de C-poule..
Ursje78 schreef:Volgens mij is dat niet waar hoor. Het gaat om de bakverdeling. En dat is met 12 moeilijker.
Wij rijden al jaren met 12 en rijden nu in de A-poule.
MieLo schreef:Ilsuuuh schreef:hallo dat is lang geleden dat ik hier wat gezegt heb!!
Ik rij nog steeds geen carrousel met me eigen paard ivm droes..
al ruim 2,5 maand op een manege paard maar als t goed gaat kan die over 4,5 week weer mee
T gaat bij ons opzich wel goed met rijden!!
De proef is bijna af!!
Alleen nou is die commandanten cursus en ze oefenen op ons :S
erg leuk!!!
wie bedoel jij dan? Arno doet het tog gewoon?
FenDT schreef:WillemYntJee schreef:Het is 2008..K hoop dat wij t dit jaar ook weer zo goed gaan doen als vorig jaar ! Toen waren we kampioen in de D-poule en zitten nu dus voor t eerst in de C-poule..
.................
Leandra schreef:De onderlinge wedstrijden zijn bij ons bekend! Wie moet er ook op 6 april in Assendelft rijden?
Nathaliia schreef:ik rij ook carrousel