Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:38

Ohja idd Clown

Zo grappig, ik heb ooit eens jaaaaren geleden in de Penny gestaan met Boudoum. Krijg ik net een PB tje van iemand die hem toevallig herkende van dat berichtje in de penny Haha! Zo leuk gewoon!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:43

Haha cool. *LOL*

Pennymeisje... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:46

Stoer he! Vind het echt zo grappig Haha! Oooh was mijn moeder hoor die het heeft gestuurd Tong uitsteken Maar was wel een heel leuk stukkie, ben er trots op Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:46

Ik ga trouwens, ga nog even wat dingen doen voordat ik naar paardrijden ga. Joepiieeee en het is drooooog!!!! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:47

Proud to be a Penny Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:48

Miss_Montana schreef:
Joepiieeee en het is drooooog!!!! Haha!

tot nu toe... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:28

Heeej! Gisteren lekker op Twister gereden. Ze was heel lief alleen de eendjes in de sloot waren toch wel iets om je ernstig zorgen over te maken Nagelbijten / Gniffelen In galop is het dan ook noodzaak dat je met 4 benen tegelijk naar rechts springt als ze 'kwak' zeggen Clown Hahaha! Tijdje geleden dat ik op Twis had gereden, ze rijd wel ontzettend lekker. Het was vrij droog, opeens begon het keihard te waaien en toen te regenen. Maar dat was niet zo erg en na een paar minuten weer over. Ben alleen in galop verkeerd neer gekomen, voelde iets knappen in mijn rug. Vanmorgen had ik dan ook best pijn in mijn rug, nu nog. Maarja, niet zo heel erg gelukkig. Is jouw rug trouwens al beter?

Nog gereld op HPS? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:03

Twister is cool Tong uitsteken

Eenden zijn ook heul eng hoor! Die enorme KWPNner die ik verzorgde was d'r als de dood voor, heb nog een keer een half uur bij de uitgang van de bak gestaan, d'r zat een eend bij de uitgang en daar kon ze echt niet langs. Koe

Mijn rug was gisteren wat beter, toen ben ik een heleboel gaan doen en nu doettie weer pijn... Nagelbijten / Gniffelen Da's minder dat jij ook een zere rug hebt nu, lijkt wel alsof ik je aan heb gestoken. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:14

Hahaha zo'n reus bang voor een eendje! Haha! Is idd moeilijk om een paard ergens langs te krijgen waar hij ab-so-luut niet lang wil.

Ik denk idd ook dat jij mij hebt aangestoken, via bokt kan alles Tong uitsteken

Zat net nog even dat topic op HPS door te lezen, moest wel lachen omdat jij voor het woord 'trens' ipv bit gekozen had. Dat mens wist niet eens wat een trens is! Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:18

Nouja die eenden daar keken altijd heul gemeen... *LOL*

Ze zette zichzelf idd behoorlijk voor banketstaaf, dat was na die foto's waarmee ze met een trensje reed toch? Ik zei nog dat ik 't goed vond dat ze toen nog wel op een trensje reed, haar reactie "Jij weet d'r ook niks van ik rij daar op een gewoon bit" ofzoiets... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:25

Ja hahaha zoiets zij ze! Ik ging helemaal stuk toen ik dat las! Nu raad volgens mij iemand aan om beter met slof te gaan rijden omdat pessoa zo scherp is Verward Weet alleen niet of het sarcastisch bedoeld was. Achja, zonde dat dat soort mensen niet eerst onderzoek doen voordat ze met zo'n bit gaan rijden.

Ohja, ik heb btw mijn moeder een beetje warm gemaakt om eens naar Arthurs te gaan in Vorstenbosch. Dat meisje van Angel was er toevallig ook geweest van de herfstvakantie en in december is er sale! Ik wil daar echt zo graag heen!

Had ik maar mijn rijbewijs... En dan natuurlijk een eigen paard om allemaal spulletjes voor te kopen bij Arthurs Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:28

Zal wel sarcasme zijn, hoop ik... Nagelbijten / Gniffelen

In December heeft dat andere winkeltje ook uitverkoop he, die ene van die glitterhoeflak! Tong uitsteken

Is trouwens errug slecht voor m'n portemonnee, ik wil nog een hoofdstelletje, en een pessoageval (nee niet dat bit Clown ) en ik ben nog steeds op zoek naar een coole zweetdeken en en en nog veel meer... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:32

Ohja dat is zo! Mij benieuwen of Storm ook nog uitverkoop gaat houden. Dan kunnen we een soort van kroegentocht houden maar ipv bier drinken gaan we gewoon langs alle westernshops in Nederland Clown

Voor mijn portemonne is het ook bar slecht, ik heb geen eens een eigen paard en toch kan ik niet stoppen met kopen. Hoofdstelletje dit, bitje dat, dekje zus, borsteltje zo, ga zo maar door!

Jammer dat ik het nu pas weet van die pessoa (voor te longeren bedoel je denk ik?). Wij hebben hier een marktplaats winkel en daar lag er laatst 1 voor €15. Wilde hem nog bijna meenemen maar besloot later dat ik er eigenlijk niets aan had Lachen .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:36

Haha ja ik ga mee hoor langs alle westernshops Haha!

Jah zo'n longeergeval, vind dubbele longe meestal wel handig maar iedereen loopt te zeuren over dat de pessoateugel een wondermiddel is enzo dus had ik zoiets van jah nou dan probeer ik 't wel als jullie maar ophouden met zeuren. Clown 15 euro is niet duur voor een pessoa. Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:39

Hahaha afgesproken Haha!

Nee is idd niet duur. Had het hele geval in mijn handen en het zag er nog keurig uit. Maar da's een voordeel van die winkel, dingen die niets waard zijn taxeren ze duur, er ligt nu nog steeds een half verrot zadel waar ze €150 voor vragen. Ding valt van ellende uit mekaar. Maar dingen die voor ruiters veel waarde hebben (maar waar een leek niets van snapt) taxeren ze weer heel goedkoop. Best handig Tong uitsteken Ik wilde hem voor die prijs meenemen maar dan ligt het toch maar in de weg. Nu is hij al verkocht, was ook een tijdje geleden. Jammer, anders had jij hem wel over kunnen nemen Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:42

Hmm klinkt handig ja zo'n winkel. Tong uitsteken

Btw, ik vrees dat ik mezelf weer 'ns kapot ga winkelen, 't lijkt erop dat Stees bijna uit d'r ponyhalstertje is gegroeid... *LOL* D'r weidehalstertje is sowieso al een maatje cob, leren halstertje is maat pony die blijkbaar heel groot uitvalt, maar d'r gewone halstertje is maat pony en die moet nu op 't laatste gaatje... *LOL* M'n arme portemonnee... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:44

Oh, je offert jezelf op om 'dan maar' naar de ruitershop te gaan en uit 'pure noodzaak' een nieuw halster te 'moeten' kopen? Clown Hahaha altijd handig een jonge poownie Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:46

Jep, en die halsters hebben ze heel tactisch helemaal achterin de winkel hangen, zodat je langs alle andere dingen moet voordat je eindelijk bent bij wat je moet hebben, tegen de tijd dat ik bij de halsters ben heb ik geen geld meer voor een nieuw halster... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:49

Hahaha, ze weten dondersgoed hoe je zaken doet! Je gaat toch wel een roze halster kopen he? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:50

Wat dacht jij dan... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:55

Hahaha ach, geld is er om uit te geven Tong uitsteken En al helemaal voor roze spullen!

Hier kan ik me btw zo kwaad om maken he?
viewtopic.php?f=99&t=676319&st=0&sk=t&sd=a
Ik heb het hier toevallig nog met Evelien gisteren over gehad. Dat het zo misselijk is hoe sommige mensen (lees: Naturals) denken. Paard lekker buiten in die storm en hun lekker warm in bed. Ga gezellig bij je paard staan zeg ik dan Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 16:59

Ja ik snap ook niet waarom sommigen een paard koste wat 't kost buiten wilt hebben staan, Stees staat in de winter 's nachts binnen en geloof maar dat die d'r blij mee is, en als Stees buiten zou staan met 't weer van de afgelopen tijd dan zou ik echt geen oog dicht doen...

Onze paarden zijn geen wilde paarden, en al zou dat wel zo zijn; als je kijkt hoe oud een wild paard gemiddeld wordt, nee bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:05

Tja, heb ook gereageerd dat ik toch wel heel blij ben dat mijn vz-paarden iig een schuilstal hebben met een dik pak stro zodat ze daarin kunnen gaan. Naturals zeggen altijd dat paarden ervoor zullen kiezen om in de regen te staan maar ik ken meer paarden die hun mening niet zullen delen. Zoals die vz-paarden van mij, zodra het begint te regenen draven ze naar die schuilstal. Hoe bedoel je kiezen voor de regen? Kiezen om te schuilen zeker! En volgens mij zijn hun echt geen uitzondering. 's Nachts ook, ze staan allemaal binnen zodra het donker word terwijl ze genoeg weide hebben om op te lopen.

Twister gisteren ook toevallig, die begon helemaal drama te maken omdat ze nat werd, schudden met haar oren enzo. Arme Twister Nagelbijten / Gniffelen

Ik zou ook echt geen oog dicht kunnen doen als mijn paardje daar stond te verkleumen in de wei. Word er gewoon griezelig van

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:08

Ik ken zelfs 2 shetlanders met gigantische wintervachten die zo gauw als 't ook maar een klein beetje miezerd niet uit hun schuilstal te krijgen zijn... Nagelbijten / Gniffelen

Stees heeft trouwens ook zo'n vage tic, wanneer 't 'regent' moet ze perse met d'r kont naar de regen toe staan, heel handig wanneer je d'r binnen wilt zetten, ze kan wel heel goed zijwaards lopen... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 17:12

Hihihi die shetlanders weten hoe het moet Knipoog

Stees is gewoon al een echte poownie, heel veel paarden willen dat. Als ze mee moeten lopen is dat idd lekker vervelend. Maar wel een goede oefening voor de zijgangen Haha!