Zo grappig, ik heb ooit eens jaaaaren geleden in de Penny gestaan met Boudoum. Krijg ik net een PB tje van iemand die hem toevallig herkende van dat berichtje in de penny
Zo leuk gewoon! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo leuk gewoon! 

Oooh was mijn moeder hoor die het heeft gestuurd
Maar was wel een heel leuk stukkie, ben er trots op

Miss_Montana schreef:Joepiieeee en het is drooooog!!!!
In galop is het dan ook noodzaak dat je met 4 benen tegelijk naar rechts springt als ze 'kwak' zeggen
Hahaha! Tijdje geleden dat ik op Twis had gereden, ze rijd wel ontzettend lekker. Het was vrij droog, opeens begon het keihard te waaien en toen te regenen. Maar dat was niet zo erg en na een paar minuten weer over. Ben alleen in galop verkeerd neer gekomen, voelde iets knappen in mijn rug. Vanmorgen had ik dan ook best pijn in mijn rug, nu nog. Maarja, niet zo heel erg gelukkig. Is jouw rug trouwens al beter?

Da's minder dat jij ook een zere rug hebt nu, lijkt wel alsof ik je aan heb gestoken.
Is idd moeilijk om een paard ergens langs te krijgen waar hij ab-so-luut niet lang wil.

Weet alleen niet of het sarcastisch bedoeld was. Achja, zonde dat dat soort mensen niet eerst onderzoek doen voordat ze met zo'n bit gaan rijden.

) en ik ben nog steeds op zoek naar een coole zweetdeken en en en nog veel meer...
. 

15 euro is niet duur voor een pessoa.

Ik wilde hem voor die prijs meenemen maar dan ligt het toch maar in de weg. Nu is hij al verkocht, was ook een tijdje geleden. Jammer, anders had jij hem wel over kunnen nemen

D'r weidehalstertje is sowieso al een maatje cob, leren halstertje is maat pony die blijkbaar heel groot uitvalt, maar d'r gewone halstertje is maat pony en die moet nu op 't laatste gaatje...
M'n arme portemonnee...
Hahaha altijd handig een jonge poownie

En al helemaal voor roze spullen!