Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:oww lekker voor chantal! Met de BBQ heb ik m nog gevoerd echt een schatje gewoon maar hij zag er echt bad uit!
ik denk dat ik degene ben die kom logeren hahaha
Azzaro schreef:hahaha ernstig he en gister heb ik me weer misdragen met hem dus! terwijl ik er eigenlijk helemaal klaar mee ben!
maja dan met drank gaat het toch wel makkelijker ook al is drank geen excuus
Valentinotje schreef:ShirleyA schreef:[
[/quote]
Het gaat in deze topic volgens mij ook niet alleen maar direct over dingen bij Taams, heb ookal veel andere dingen voorbij zien komen, zoals de veiling enz... Allemaal dingetjes die verwant staan aan taams.
maargoed heb met de rest wel contact via PB dan...

ShirleyA schreef:danifur schreef:Wij zijn ervandoor! Gaan zwemmen met thimo!
En daar had hij erg veel zin in vanmorgen....
pascha7 schreef:ik ga zo naar stal want moet zerano eten geven en bo en pas in de regen buiten zetten.
Even snel online. Zit nu op mijn nieuwe werkplek bij de postbank en druk druk druk met inwerken.
Voor mij mag je blijven hoor Valentinotje! Verder vind ik het juist wel gezelllig om over andere dingen dan alleen maar paarden en Taams te praten maar dat komt omdat de meesten van ons hier ook priv'e met elkaar omgaan Esther
De dingen die ze hier vertellen weet ik meestal al. Je bent natuurlijk vrij om hier te plaatsen wat je zelf wilt
Hij was heel braaf, en zeer foto geniek!

Azzaro schreef:Trouwens jullie wisten het vast al maarre Anky is weer zwanger

en dr staat ook dat je WEER zwanger bent! waar heb je die eerste gelaten? kep m nog nooit gezien? 

Dabo schreef:Heee mensen, ik ben er ook weer ff!
Esther, ik heb foto's gemaakt van Jort!! Ik zal ze vanavond uplaoden, en dan stuur ik ze wel per pmHij was heel braaf, en zeer foto geniek!

Dabo schreef:Ik heb je inmiddels de foto's van Jort ge-pm'd![]()
NOG een Fries naar Taams? Er staan er al zoveel!![]()
![]()
...!!!!!

)
Gieltje2002 schreef:Ellen, echt super bedankt voor de leuke foto's van deze knappe friese vent!