stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:30

oww lekker voor chantal! Met de BBQ heb ik m nog gevoerd echt een schatje gewoon maar hij zag er echt bad uit!

ik denk dat ik degene ben die kom logeren hahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:34

Azzaro schreef:
oww lekker voor chantal! Met de BBQ heb ik m nog gevoerd echt een schatje gewoon maar hij zag er echt bad uit!

ik denk dat ik degene ben die kom logeren hahaha

Super he voor Chan!

Ja Willie jij komt voor mijn hond en 19 andere huisdieren zorgen terwijl ik met Thimo paar dagen weg ben: top! Helemaal super voor mijn beesies!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:37

jaa ik heb er ook wel zin in:D lekker alleen maar toch ook weer niet Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:53

Jeetje meiden wat gaan jullie hard!!

wat een ballenweer vandaag en ik ben het helemaal beu!!!!
ik ga Wild Rose vandaag lekker terug halen...
tja ....kweet het...ze zou nog even blijven...maar ik raak erg ongeduldig en met dit weer is het voor haar ook geen lol aan... Bloos

woensdageen mooie zadeltje passen voor haar....rib uit me lijf maja...
nu maar hopen dat het past..

ik heb je niet gezien willemijn op koepop,heb nog gekeken Knipoog
ik heb me weer verschrikkelijk slecht gedragen het weekend Tong uitsteken Clown

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:56

haha ik heb jou ook niet gezien jammer! ik heb me ook misdragen! heb je trouwens dat lange pb-tje nog gelezen van me?

Trouwens jullie wisten het vast al maarre Anky is weer zwanger stond vandaag in de krant Bloos

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:59

ja ik heb je pbtje gelezen en doet mij denken aan een happening uit mijn leven.... Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:59

hahaha ernstig he en gister heb ik me weer misdragen met hem dus! terwijl ik er eigenlijk helemaal klaar mee ben!

maja dan met drank gaat het toch wel makkelijker ook al is drank geen excuus Bloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:16

Azzaro schreef:
hahaha ernstig he en gister heb ik me weer misdragen met hem dus! terwijl ik er eigenlijk helemaal klaar mee ben!

maja dan met drank gaat het toch wel makkelijker ook al is drank geen excuus Bloos

Het is duidelijk dat je nog niet klaar bent met m......

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:17

hmm nee eigenlijk niet omdat ik toch wel wat voor m voel enzo! majaa ik moet me er vanaf zetten

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:41

Tja.....

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:15

Valentinotje schreef:
ShirleyA schreef:
[
[/quote]

Het gaat in deze topic volgens mij ook niet alleen maar direct over dingen bij Taams, heb ookal veel andere dingen voorbij zien komen, zoals de veiling enz... Allemaal dingetjes die verwant staan aan taams.

maargoed heb met de rest wel contact via PB dan...

Ik vind wel dat Valentinotje gelijk heeft. Dit topic gaat over veel meer dan alleen Taams en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet echt interessant vind wie nou met wie is gegaan en waar iedereen uit is geweest. Klinkt misschien banketstaaf, maar ik ga hier ook niet melden wat ik met vrienden heb gedaan (nou ja, in ieder geval met niemand geweest, want ik heb al 10 jaar een hele lieve vriend!). Die mensen kennen jullie niet, dus dat is ook niet echt interessant.

Weet niet hoe anderen hier over denken, maar misschien is het handig als we anderen mensen buiten Taams niet in het topic willen om het dan ook over Taams en de paarden te laten gaan. Dit is geen aanval op wie dan ook, maar gewoon mijn mening.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:31

hmm naja met sommige mensen van stal kan ik het zo goed vinden en naja dan heb je t niet alleen maar de hele dag over paarden net als op de BBQ he daan shir en anky Haha!

je bespreekt toch ook andere dingen! En naja ik vind wel dat het hier kan maar dat is weer mijn mening Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:02

ShirleyA schreef:
danifur schreef:
Wij zijn ervandoor! Gaan zwemmen met thimo!

En daar had hij erg veel zin in vanmorgen....

Ja klopt, en nog steeds hoor! We hebben heerlijk gezwommen. T was echt heel gezellig! We zijn van plan morgen weer te gaan. Als je dat oke vind...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:18

pascha7 schreef:
ik ga zo naar stal want moet zerano eten geven en bo en pas in de regen buiten zetten.

Ik moet Zirano vanavond eten geven.

Hallo allemaal Haha! Even snel online. Zit nu op mijn nieuwe werkplek bij de postbank en druk druk druk met inwerken.

Tot later allemaal Doei!

Voor mij maakt het niet zoveel uit wie er allemaal in dit topic komen, zolang het maar gezellig mensen zijn Haha! Voor mij mag je blijven hoor Valentinotje! Verder vind ik het juist wel gezelllig om over andere dingen dan alleen maar paarden en Taams te praten maar dat komt omdat de meesten van ons hier ook priv'e met elkaar omgaan Esther Knipoog De dingen die ze hier vertellen weet ik meestal al. Je bent natuurlijk vrij om hier te plaatsen wat je zelf wilt Knipoog
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 28-08-06 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:20

Heee mensen, ik ben er ook weer ff!

Esther, ik heb foto's gemaakt van Jort!! Ik zal ze vanavond uplaoden, en dan stuur ik ze wel per pm Haha! Hij was heel braaf, en zeer foto geniek!

Wat het 'Taams' topic betreft ben ik het eigenlijk wel met iedereen eens hahahaha zowel met Valentinootje, maar ook met Gieltje, dus het maakt helemaal niet uit wat jullie hier schrijven, wat jullie waar, en met wie gedaan hebben, ik lees mee, en als ik iets toe te voegen heb, dan post ik het wel Haha! Haha!

Ik was dus in Kwadijk vanmiddag, Nadine d'r 'nieuwe'pony bewonderen, en kwam naar Megan tegen! Die van Dino Haha!
Pony staat dus nog steeds daar, maar verhuist binnekort naar hun eigen stalletje wat ze gebouwd hebben.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:25

Azzaro schreef:
Trouwens jullie wisten het vast al maarre Anky is weer zwanger

Hey hallooooo ik ben helemaal niet zwanger Boos! Nagelbijten / Gniffelen

Zie je... zo krijg je roddels Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:04

haha tja die roddels toch Tong uitsteken en dr staat ook dat je WEER zwanger bent! waar heb je die eerste gelaten? kep m nog nooit gezien? Tong uitsteken

ohja even over de discussie: ik hoef persoonlijk niet persee te horen wie het met wie gedaan heb, maargoed.....dat moet ieder voor zich weten als je het wil posten, dan doet iemand dat maar Lachen
of k erop reageer zie k dan wel weer!

k ga nu naar stal!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:09

Dabo schreef:
Heee mensen, ik ben er ook weer ff!

Esther, ik heb foto's gemaakt van Jort!! Ik zal ze vanavond uplaoden, en dan stuur ik ze wel per pm Haha! Hij was heel braaf, en zeer foto geniek!

He Ellen, wat lief van je! Ik ben erg benieuwd. Ja Jort is echt een leuke fries. Kan ook niet anders, omdat het familie van Giel is...!!! Ik zal de foto's dan doorsturen naar de fokker. Dat zal hij leuk vinden!

Hoe was het toekomstige paardje van Nadine? Ze had het over Kyra gisteren. Toen ik nog met Cupido bij Stal Kwadijk stond, toen was er ook een paardje wat Kyra heette. Het was volgens mij een vosje (of iets donkerder) en ze was toen van een meisje die daar samen met nog twee zusjes stond. Een van die zusjes, Roxanne, staat nu ook bij Taams met Tiesto en er komt geloof ik nog een friesje van haar richting Taams. Is dit dezelfde Kyra (er zijn natuurlijk wel meer hondjes die Vikkie heten...!!!)? Knipoog

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:14

Brenda, weet je al iets meer van het bloedonderzoek?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:25

Ik heb je inmiddels de foto's van Jort ge-pm'd Haha!

Kyra is inderdaad een vosje, heb daar ook foto's van gemaakt, daar zal ik je er ook wel 1 van sturen per pm. Of ze het zelfde vosje is weet ik natuurlijk niet. Ik weet wel dat haar eigenaresse haar al 11 jaar had, en dat ze in elk geval een zus heeft die daar ook een paard heeft staan. Dus het zal best wel eens om dezelfde Kyra kunnen gaan..
Ik zou eigenlijk niet eens weten wie Roxanne is.. en Tiesto..? Waar staat die?

NOG een Fries naar Taams? Er staan er al zoveel! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Ja, Bren.... we zijn wel nieuwsgierig naar de uitslag van Bo's bloedtest. Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:28

Tiesto is het vorige paard van Kim, de moeder van Megan, die je ook bij Stal Kwadijk hebt gezien. Het moet haast wel dezelfde Kyra zijn. Haar andere zusje staat ook nog bij Stal Kwadijk met een paardje. Ik geloof dat hij Igor heet. Ze had Kyra al erg lang, maar volgens mij niet meer zoveel tijd voor haar. Het zou voor Kyra wel erg leuk zijn als ze zo'n lief baasje als Nadine krijgt. Dat verdient dat paard wel.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:31

Dabo schreef:
Ik heb je inmiddels de foto's van Jort ge-pm'd Haha!

NOG een Fries naar Taams? Er staan er al zoveel! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Het lijkt wel zo'n science fiction film: Invasion of the Friesian horses... Extreme duivel ...!!!!!

Ja, de zwarte broeders nemen langzaam Taams over.....

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:35

Ellen, echt super bedankt voor de leuke foto's van deze knappe friese vent!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:36

hahahaha Dat wou ik al zeggen, de zwarte broeders... ze lijken ook allemaal zoooo op elkaar!! Het zijn net surinamers! Tong uitsteken Haha! Haha!
(dit is dus niet discriminerend bedoeld, ik stel alleen een feit vast Tong uitsteken ) Haha! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:44

Gieltje2002 schreef:
Ellen, echt super bedankt voor de leuke foto's van deze knappe friese vent!

Graag gedaan hoor, ik had toch mijn camera mee voor Kyra. Het zal dan wel dezelfde Kyra zijn, grappig he?