Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Citaat:- ik vind springruiters veel gezelliger, spontaner en minder arrogant dat dressuur ruiters!
VAL MAAR AAN!
- Maar zijn ook gezellig.. en kunt er leuk mee stappen.
- Springruiters vind ik vaak minder arrogant als dressuurruiters!
Gaan over het algemeen sneller met hun fans en publiek om na het rijden, ze kennen meer gezelligheid![]()
- ik vind springruiters minder arrogant als de dressuur ruiters. die denken dat al het terrein waar je op mag losrijden van hun is.
- springruiters die lenen elkaar dingen als iemand iets vergeten is. nou dat hoef j aan een dressuur ruiter niet te vragen.
- springruiters blijven gezellig hangen na concours. dressuur ruiters gaan sneller naar huis.
- dure spullen valt ok wel mee vind k. een dressuur ruiter kan net zo'n dure dingen kopen als een springruiter.
- springruiters kunnen vaak iets beter rijden als een dressuur ruiter. deze kunnen net zo goed dressuren maar een dressuur ruiter kan vaak geen hindernisje springen of durven dit niet.
- Ik vind dat de meeste springruiters wel een stuk spontaner zijn als de meeste dressuurruiters
- ze zijn vaak wel relaxter dan die stresskipjes die er rondrijden met dressuur
- ze zijn wel een stuk makkelijker met dingen uitlenen

Moet je eem spreek'n
Moet nog very veel gebeuren hiero in huize bokmaa
.. En ik hou ook heel erg veel van jou,
!
!!
Hij is nog niet helemaal klaar maar oke.

Citaat:hmm. marlou heeft gelijk.. we moeten weer wat meer gaan praten!! hihi,,
..
.. En trouwens, IK BEN BLIJVEN ZITTEN!

, maar inderdaat wat marieke ook al zei: 'lang leve de zwaartekracht'! Want anders was ik echt niet meer in dat zadel terecht gekomen
!...
oo ok e
naja wis tniet of je dat wilde