Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:45

peetorlan schreef:
En arjan als je mee leest dikke knuffel.
Want jou inzet is waar door ik en ik (mag denk wel wij zeggen) het zo naar ons zin hebben.
Je bent een goede stalbaas hihihihi.

Ben het helemaal met je eens Peet!

Ik ga morgen ook wel ffies zoeken! Hij kan niet verdwenen zijn hihihi

Jemig mensen nou ik heb echt heel erg zin in morgen. Lekker rijden !! Wordt wel weer eens tijd. Ik kan het ook niet helpen, maar heb het zooo druk. Ik ben dat huis al zat voordat we er in kunnen hahaha
Hebben we zaterdag eindelijk getekend (helemaal in hillegom) voor de badkamer.......Wil Danny ineens een bad ooohw
Ik hoop dat dat nog te regelen is. Maar denk het wel hoor, die winkel verdiend er toch aan!
De tegelvloer hebben we ook zo goed als uitgezocht...Volgende week eerst naar de keukenzaak om te kijken of ze een leuke offerte hebben gemaakt Ik hoop het, want dan zijn we daar ook weer vanaf!
Nou en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan met gezeur over dat huis......maar daar ga ik jullie maar niet mee lastigvallen!!

Nou ik ga even een lekker peukje roken en miscshien tot zo!

Kus Mir

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:23

Een nieuwbouwhuis kopen doe je tegenwoordig niet meer zomaar he, er komt zoveel bij kijken. Vooral met dat soort dingen zoals de badkamer en de keuken. Toen wij na de koop van ons huis de hele boel gingen verbouwen was het ook al zo'n werk en hadden we van alles overal uitgezocht. We waren heel benieuwd hoe zou het geheel er dan uitgaan zien, was heel spannend hoor Welke kleur gaat jullie badkamer worden?

Afbeelding

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:25

peetorlan schreef:
Nou ik zal wel eens opzoek gaan woensdag als ik op stal ben.
Hij kan niet verdwenen zijn.

Jaah die bodywarmer zal vast wel ergens liggen, kan niet anders!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:28

Nou, peet ik ben het met je eens! Petje af voor Arjan hoor!
Lin en ik zeiden het net ook nog tegen elkaar in de auto, dat we het hier zo naar ons zin hebben en dat we een leuk en gezellig clubbie hebben zo! Ik heb nog geen 1 dag gehad dat ik zoiets had van gedsie weer naar die stal toe! En dan komt natuurlijk ook mede door Arjan.

Het was vanmiddag ook weer 1 en al gezelligheid op stal! En snoepen kunnen we als de beste, hahaha!

En Lin, wat zijn die foto's van het optreden goed gelukt zeg! Je zal wel vol trots hebben zitten kijken!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:32

Nou Mir, wat een gedoe zeg zo'n nieuw huis, maar als je er eenmaal zit, dan ben je vast heeeeel blij! Ik geloof dat ik nog maar ffies wacht met het huis uit gaan, haha!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 21:40

Doe maar ireen hihihi.
Nu word alles nog lekker voor je gedaan en dan niet meer.
Morgen weer werken pfffffffffffffff.
Geen zin maarja als ik er eenmaal ben dan gaat het wel weer.
Ik hoop enkel wel dat me buikpijn over is morgen want dat is irri.
Vrouwen ook met vrouwen kwalen grrrrr hihihi
Ik doe woensdag friedje verzorgen omdat annelies en ghitta nu zonder verzorgster zitten en ze heel de week moeten werken.
Ik hoop wel dat whis het lekker heeft vannacht met haar zomerdeken om.
Mir ze heeft die van jou om die voor yus te klein was.
staat haar mooi hoor.
Nou meiden en voor de mensen die meelezen .
welstrusten en tot morgen doei doei xxx

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:16

hallo allemaal!
wat een heerlijk weer was het he! tot vamiddag dan! Ik kom net weer terug van stal en het regende helaas restaag door, hopen maar dat ook dat snel ophoud!

Mir, maandag lijkt me ook gezellig! ligt er alleen een beetje laat, want morgenmiddag ben ik weg vanaf een uur of 3!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:40

Serada schreef:
Zooh wat was het vandaag heerlijk weer zeg. In mijn auto gaf de temperatuurmeter 17 graden in het zonnetje aan dus dat is een heel verschil met vorige week. Hopelijk zet dit weer door want dan kunnen de paardjes gauw het land op.

Ik ben sinds woensdag trouwens mijn blauwe bodywarmer kwijt, mocht iemand die gezien hebben laat het me dan even weten [img]
http://www.my-smileys.de/smileys2/headscratch.gif[/img]

Kwijt???? Dat is toch niets voor jou!!!!
Ik zal even opletten als ik hem zie.
Ik ben niet meer jij wel. hihihi

alhoewel

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 08:15

zoooooow daar is ikke weer

Weer vol goede moed aan een nieuwe week begonnen!!

De badkamer wordt een beetje teracotta (of hoe schrijf je dat??)

Peet, geweldig dat ze die deken past!! Ik ga Yus ook maar een andere deken op doen vandaag!

Anique ik ben er rond half 5!!

Ik ga weer heeeeeeel snel aan het werk hihihi die pubertjes zijn een beetje druk hier

Dikke kus Mir

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 08:50

Ook mogge allemaal,

Het weekend is snel voorbij gegaan zeg, ik heb zelfs een beetje last van een soort mini-jetlag door het uurverschil Afbeelding

Ireen, ik heb net bericht gehad van Henk Loerakker (Cruquius), dat mijn startcoupons binnen zijn maar hij vraagt ook of jij nog meedoet en of je dan je gegevens nog wil opsturen. Wat zal ik hem terugmailen? Thomas krijgt deze week ook een andere deken op want de temperaturen gaan nu toch een stuk omhoog. Thomas had het gister duidelijk ook erg warm dus het wordt wel tijd voor wat anders.

Vandaag weer zitles dus dat wordt morgen weer spierpijn. Ik moet de nieuwe proeven ook nog een keer doornemen en rijden. Ireen, als Connie haar boekjes nog niet binnen zijn mag ik de jouwe dan even lenen? Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 08:56

Owens_hartje schreef:
Serada schreef:
Ik ben sinds woensdag trouwens mijn blauwe bodywarmer kwijt, mocht iemand die gezien hebben laat het me dan even weten

Kwijt???? Dat is toch niets voor jou!!!!
Ik zal even opletten als ik hem zie.
Ik ben niet meer jij wel. hihihi
alhoewel

Pomtiedomtiedom...Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 08:57

Goedemorgen weer allemaal!

Op de thermometer bij ons thuis stond vanochtend om 7.15uur al 16graden Het gaat de goede kant op, alleen jammer dat het zonnetje nu niet door komt, anders is het zo 20 graden!

Nou Tonke gaat vandaag Vollears bellen om te vragen waar we nu goed aan doen en dan moeten we denk ik besluiten of we het onderzoek door laten gaan ja of te nee. Ben benieuwd. Gisteren vond ik Froukje niet slecht lopen, maar toch zaten er wel passen tussen waarvan ik dacht tja......

Gisteren heb ik Froukje alvast weer even het verse gras laten proeven, hahaha! Ze propte heel d'r mond vol, waardoor vervolgens de helft er weer uit viel, omdat d'r mond te vol zat, hahaha! Ze dacht snel snel snel, alles in mijn mond proppen!

Nou, ik ga maar weer ffies aan de slag! Tot zo misschien maar weer

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 09:00

moossie schreef:
Goedemorgen iedereen!!
Zo mijn huisje is weer schoon, pa en ma zijn samen romantisch naar de stad en ik ga zo naar Hillegom om te tekenen voor de badkamer.
Dus ik Gebruik Anique vandaag even, want zij gaat Yus weer doen!!

Wat ben jij ook een naar mens Mir Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 09:06

Hey Lin, oow dat vind ik toch wel aardig dat ze nog naar mij vragen, haha, dat ze dat onthouden. Uhm.... nou zeg maar dat we met een kreupel paard zitten en dat we waarschijnlijk woensdag na het onderzoek (als dat doorgaat) meer weten. En dat ik zodra we mogen opbouwen alsnog mijn startcoupons voor de zekerheid meteen op stuur. Dan kan ik me altijd nog voor 6 juni nog afmelden, stel dat Froukje dan nog niet goed loopt, maar als ze wel goed loopt, loop ik in ieder geval niet het risico dat het dan al helemaal vol zit en ik me niet meer in kan schrijven, hihi! Misschien kan je ook meteen vragen, dat stel ik me wel in ga schrijven, of we dan op mijn inschrijfformulier kunnen aangeven dat we samen nog iets willen doen of dat jij dan nog een keer een formulier moet opsturen. Of wil je daar toch maar van af zien?
Of moet ik hem anders even mailen?? Kijk maar wat je wil.

En tuurlijk mag je mijn proevenboekie lenen!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 09:08

Serada schreef:
moossie schreef:
Goedemorgen iedereen!!
Zo mijn huisje is weer schoon, pa en ma zijn samen romantisch naar de stad en ik ga zo naar Hillegom om te tekenen voor de badkamer.
Dus ik Gebruik Anique vandaag even, want zij gaat Yus weer doen!!

Wat ben jij ook een naar mens Mir Afbeelding

Ik ben naarder dan naar! Gewoon de naarste hier op aarde

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:45

ik heb [paard] gisteren meteen een andere deken opgedaan, ze stond gewoon te zweten onder die dikke!
Vanacht onweerde het een beetje, dus had verwacht dat het wel af zou koelen, maar helaas!

Mir, ik zal je zo ff pben!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 10:56

Okey Anique ik hoor je wel!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:09

moossie schreef:
Serada schreef:
Wat ben jij ook een
naar
mens Mir Afbeelding
Ik ben naarder dan naar! Gewoon de naarste hier op aarde
Inderdaad!! Een naarder mens dan jij bestaat niet Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:12

Mensen.... Nog maar 7 berichtjes, na deze nog maar 6 berichies en we zitten al op de 2000 berichten!!!! Dat gaat goed!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:18

Eeeeh Ireen. hoeveel is 1094 plus 6?? Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:52

Hahahahaha, oeps Ik heb geloof ik een beetje verkeerd gekeken, haha! Maar ja, ik heb een excuus, want ik ben namelijk BLONTTTTT Nog 906 berichies, hihi!!!! Nou dat gaat ons ook wel lukken toch!

Zo ben net ff in de pauze naar de supermarkt geweest, kan ik voortaan maar beter niet meer doen, hihi! Een puddingbroodje en een pizzabroodje gekocht en kleine toblerones en space koeken, hihi! Echt slecht!! Ik ben al lekker aan het snoepen geslagen!

En mijn stagebeleidster is nog steeds ziek, dus heb haar radio weer ffies gejat , heeeeeeerlijk die muziek!

Debby1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 12:07

mijn weekend is echt super langszaam gegaan...
ik ben in twee dagen 6 kilo kwijtgeraakt....
maar voor de rest gaat het wel goed...haha
ik paste wel weer een broek die ik al een half jaar
niet meer aan kon,..... das dan wel weer mooi
ik ga zo ff me nieuwe rijbewijs ophalen... staat
er tenminste op dat ik ook met me aanhangwagen
mag rijden... hihi
ik spreek julllie wel weer een keer

doeg doeg

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 13:12

[ORLANDO]

ja mir je bent gewoon een TIRAN echt slecht ben je voor de meden mens hihiihihih

nou deb dat is lekker 6 kilo weg allen de manier waarop je het kwijt ben is niet leuk maar ja na regen kom zonnen schijn nou niet altijd maat bij jou wel hoppelijk

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:33

Zoooooo, het regent hier nu HARD Niet leuk!

Zo Deb, dat is aardig wat in 2 dagen tijd! Lukt mij nog niet eens!
Kom op meid, laat je niet gek maken. Ga weer lekker leven, dan ga je vanzelf weer het fijne van het vrijgezelle leventje inzien

En ja, die Mir dat is er 1tje hoor, hihi, ze gebruikt je waar je zelf bij staat! Haha, volgens mij is iedereen het daarover eens Uitkijken hoor voor die Mir!!!

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:10

Heey, waar is Mir nou??? Haha!

Nou Tonke heeft net Vollears aan de telefoon gehad en het onderzoek voor Froukje moet woensdag gewoon doorgaan! Dus ik ben heeeeeel erg benieuwd of ze wat gaan vinden en wat ze dan zullen vinden! Spannend.....