Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:00

Welkom Sanne, kan je zo niet voor de geest halen maar dat heb ik wel vaker. Ben blij dat ik mijn eigen naam kan onthouden moet je maar denken..

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:15

Heey Sanne!
Weetje wak zaterdag vergeten ben:P Raad is, het kadootje!
Erg hea!:P
xxLOtte

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:49

Kadootje, wat voor eentje dan. Wij zijn hier niets nieuwschierig.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:47

Eindelijk Sanne! Kun je tenminste ook gezellig meekletsen in dit topic. Is er toevallig iemand vandaag op de manege geweest, die weet hoe NL nu vandaag liep?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:54

Ik ben vandaag wel geweest, maar niks gehoord.
Ik heb M trouwens ook helemaal niet gezien dus kan ik je geen info geven.
Ik heb wel de nieuwe pony van van de B gezien! Lachen
Mooi beestje zeg, de kleur gaat een beetje naar de Koffievos toe, en een lekkere dikke nek!
Perfect voor G dus

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:02

En ik heb vandaag weer heerlijk gesprongen.. Mooi mijn halsbandje vasthouden en springen maar Lachen Wil volgende keer even kijken hoe Veron reaheerd op sprongetjes..
Legend liep weer beter als gister zij F. morgen gaat het ijzertje er weer onder dus dan kan je denk ik volgende week weer op Legend..
Die van van de B. zat erg lang in zijn haar dus ik vond het niet echt op een koffievos lijken..Volgende week moet ie al mee op wedstrijd vertelde G. net dus ben benieuwd..

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:48

Zaterdag moest ik helaas even overslaan wegens vrijkaartjes voor een attractiepark, gratis vervoer heen en weer en gratis eten en drinken daar. Tsja dat kon ik natuurlijk niet afslaan. Helaas zat de hele vrijdagavond vol dus dan maar een weekje wachten.
11 November is de enige zaterdagavond van heel 2006 waarop ik een afspraak heb staan dus helaas kan ik niet meedoen. Ik hoop maar dat er snel nog een wedstrijd komt ik vind het altijd erg leuk om mee te doen.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:43

ja idd, wat voor kadootje ?? (btje nieuwsgierig)

djoon, waar was je naar toe geweest dan? en hoe kwam je aan de kaartjes? wel lekker als het allemaal zo goed geregeld was. volgens mij heb je nog ook best wel relaxed weer gehad dan ofniet?

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:37

Mijn pa had kaartjes via zijn werk voor Slagharen, best een leuk park wat je makkelijk in een dagje doet. Niet echt superaparte attracties, maar wel veel verschillende dingen waar je echt wel een paar uurtjes mee zoet bent. Mijn ouders wilden er ook heen en ik en mijn vriend mochten gratis meerijden plus dat we bij mijn ouders thuis broodjes en drinken mee hadden genomen, genoeg voor een hongerwinter, dus de hele dag broodjes lopen eten, afgewisseld met oliebollen, zuurstokken en suikerspinnen.
Best wel weer eens leuk een hele dag vrij Haha!.
Weer was prima, op de heenweg veel regen maar in het park was het de hele dag droog.
Thuisgekomen ook nog uitgebreid bij de chinees gaan eten op hun kosten dus dat was een supergezellige en goedkope dag.
Af en toe zit het de arme student nog wel eens mee, al komt de geldstroom dan voornamelijk van het thuisfront Clown

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:46

het verhaal van het kadootje:

Sanne's zusje Inge was 2 weken terug jarig en ik kwam ook.
Maar wat vergeet ik het kadootje dat ligt nog lekker thuis op de keuken tafge Bloos
Dus ik was vanplan het zaterdag mee te nemen, wat vergeet ik weer het kadootje.
Misschien is het een voorteken dat ze het helemala niet leuk vind dus dat ik het beterniet kan geven of! Tong uitsteken

maar dat is dus een beetje dom van mij Clown

En ohja, ik hoorde dat er een nieuwe manegepony zou komen klopt dat?
Maatje Pascha Bloos

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:47

Ja waarschijnlijk wel..een mokaja in 1.60..

Tussen 5 en 6 komt de dierenarts weer voor Gorez.. Hij loopt niet goed ik denk dat het voor is maar P. denkt toch dat het door dat wondje van achter nog steeds komt..
Zo eerst Olly ff rijden denk ik (worden de bossen in) en dan wachten op de D.A.

Donderdag shoppen in (ik denk) schijndel op de kosten van 'de baas' haha

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:13

O dat is leuk en minder leuk nieuws, hopelijk loopt Gorez snel weer goed en dat shoppen spreekt me wel aan, kan je niet vragen of ik ook mee mag .....

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:16

Zo zo Joyce. Lekker shoopen op de kosten van de baas.
Wel balen dat Gorez weer niet goed is. Hopelijk is hij snel weer de oude want hij blijft aan het tobben zo.

En een nieuwe manegepony/ paard is zeer welkom. Ben benieuwd. Hopelijk net zo'n goedzak als Hugo.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:37

Een 1.60 maat???Die heb ik besteld al 3 jaar geleden bij Cees dus die is voor mij Haha! Clown Hij zou toen voor me kijken, heeft ie wel grondig gezocht als ie er 3 jaar over gedaan heeft Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:42

ondertussen al iemand die me iets kan vertellen over de fotograaf vorige week?

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:01

Oew gaaf een nieuw manegepaardje!
En een 1.60 maat is helemaal niet verkeerd Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:39

F. zou een keer met hennie mee gaan kijken en dan ook dat paard rijden.. hij schijnt al een jaar of 3 niet onder het zadel te zijn geweest.. als het goed is gaan ze woensdag.. Vorige week kon niet toen had M een vrije dag.. vrijdag konden die mensen zelf niet.. ben ook benieuwd maar 1.60 is voor mij te klein Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:41

Ow en A.. Ga gezellig mee Sas gaat ook mee.. haha eerst naar oisterwijk voor de rekeningen van de dierenarts te betalen en dan richting drunen/schijndel haha En dan MOET ik mijn tank volgooien, want ik ben ook voor hem naar oisterwijk gereden.. En owee als je zegt nee dat hoeft niet Koe

DA komt trouwens morgen ze kreeg net een spoedgeval en ze wilde hem wel zien als het nog licht was dus weer ff afwachten dan maar

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 20:32

1,60 moet kunnen voor een paar keer:)
Dan moetie wel even doorgereden worden denkik.. ff Basis herhalen!

Shoofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:44

Lotte, Lotte toch Clown en nou komt Inge zaterdag weer niet rijden dus dan maar de week erop he Knipoog
Ben toch wel benieuwd wat voor kadootje je nu hebt.
Nou een nieuwe pony is zeker niet vekeerd ben benieuwd..
Morgen begin ik bij mijn nieuwe stage dus even afwachten hoe mijn rooster wordt (hoop op een vrije zaterdag maar ben bang van )

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:58

Tja Joyce, je moet maar zo denken; je kunt het ook anders treffen. Ben benieuwd morgen bij de VA

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 13:38

Jaa idd en ik MOET met ons moeder en sas uit eten bij het groenewoud en de duurste/beste rijbroek pakken en leren chaps Tong uitsteken maar chaps heb ik toch nooit aan.. We zien wel wat we gaan inladen Tong uitsteken

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:37

S vroeg aan mij of ik haar paard op internet te koop zag staan, nou ik was aan t rijden en snapte er niets meer van maar ik wou nog tegen haar zeggen dat ik niet tgen H dat had gezegd (vroeg ze) en dat ik hem niet te koop zag staan in een advertentie of zo maar in een topic op bokt zag staan dat hij wegging, zou iemand dat tegen haar willen zeggen? want ik zie haar eigenlijk nooit.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:48

weetje misschien kunnen we iets minder proberen om alleen maar de voorletter van een persoon te gebruiken, maar misschien 3 letters ofzo...
ik kan namelijk vaak niet helemaal volgen waar het over gaat (ligt dit aan mij??)
tjah BLONT he....

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:51

S = sher en H = hen
zo?