Vandaag was een dag van protesten en een verassing 
Vorige week hadden Leoni en ik gevraagd of we niet een keer op Bowie en Kanjer konden rijden, maar dat mocht niet. Dus ging ik nu Kanjer maar poetsen, alhoewel ik op Pablo zat. Leoni wilde graag Pablo poetsen en toen werd Prins niet gedaan. Uiteindelijk heb ik die ook maar gepoetst.
Toen ik in de bak reed besloot ik een keer niet vooraan te gaan, maar achteraan. Ik had zin om een keer lekker mee te hobbelen en Pablo was toch niet zo heel actief of druk.
Toen was er opeens iemand die aan de bakrand stond en die vroeg of ik ook niet op bokt zat. Ja, dat was ik. Alleen wist ik niet wie zei was. Maar het was Antoinetje: gezellig
was je speciaal voor mij op de maandag gekomen, of had je een betere reden
?
Daarna gingen we naar buiten, was ontzettend lekker bosweer en we zagen nog een reetje gewoon vlak voor ons op het pad. Ik ergerde me een beetje aan degene die voor en achter me reden (die voor me had de vervelende gewoonte om Nielsje in de stop te zetten, zodra we een gang langzamer gingen en dat vonden Pablo en ik allebei niets en die achter me was zo druk dat zelfs Alex helemaal flipte, ach het is een talent
) en halverwege maakte Pablo me door nog even te schrikken duidelijk dat hij niet het paard was om achter inde groep lekker in slaap te vallen. In gallop schoot hij de berm met een sprong in, maar voor de rest een saaie rit. Ik miste de gezellige kletsgezelschap van Leoni een beetje, want die reed wel weer verder voorin.
Sorry voor het lange verslag, maar ik ben in een saaie bui denk ik