Helemaal met dit weer!
Maar ik wist helemaal niet dat dit de Noord Hollandse kampioenschappen waren joh...dat ze dat in deze uithoek houden
( niet echt centraal bedoel ik dus)Was ook niet echt veel deelname leek het...of viel dat nog mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
( niet echt centraal bedoel ik dus)
Llover schreef:ja wel sterk ja..hihi
@ gomir..wat prutsmuts je toch veel wahahah....mennn heb jij geen rsi ondertussen whaha
toen jij moest...bedoel ik
En ik tik met een noodgang dat scheelt ook 
Vorig jaar was het in schoorl, jaar ervoor was het in Lisse. Dat is voor ons weer een heel eind uit de richting.
(merrie kan wel vrij, die hoeft toch pas 11 september ofzo weer te lopen) Normaal zou ik hem wel bij Marco kunnen brengen of mijn moeder vragen een keer met hem die kant op te gaan, maar die gaat dus ook op vakantie die week. En toen dacht ik ineens aan jou, denk dat jij wel met Otje weg kan komen en thuis is hij meestal wel lief
) 

Heb nu iig geen last van ponykampers aan de kant

). Vol spanning wachtten ze op de eerste sprong, want die zou volgens het briefje wat ze inmiddels hadden gevonden wel 2.75 meter hoog zijn!
Leuk misverstand trouwens 

..laters..
Menn, dan schrik je

(ik had zondag de laagste stijlpunten van het B voor zover het erop staat. Geen idee waarom ik maar 6.5, 6 en 6 had, maar snap het wel vaker niet
Maar dat moet ik natuurlijk nog wel even horen
)