manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:32

Zo, ben wel redelijk gaar vandaag...en dat komt niet alleen van t uitgaan! Maar kort gezegd: Rianne vond t boek echt super en de kids waren ook superblij met de kado's! Wim was er niet, dus het blijft een verrassing wat ie van de douchegel vond!

Welkom terug Cis, je ben vast heel bruin geworden! Suc6 met de verhuizing en we spreken snel een keer af in het bruisende Leeuwarden, misschien kunnen we daar toffe types gaan spotten!

Nu nog ff verder met mn tas inpakken...en dan op tijd naar bed! Ik ga deze week op Hera, dus zal mn energie nodig hebben, haha! Tot over een weekje dan maar weer, ik hou jullie op de hoogte!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:04

Ik moest jullie nog ff de groeten doen van Neinke. Ze heeft t prima naar dr zin, en dr ma was nog maar 1 x boos geworden?!
Nu ga ik naar de trein...toedeledoki!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 19:38

Thirz schreef:
we spreken snel een keer af in het bruisende Leeuwarden, misschien kunnen we daar toffe types gaan spotten!

komen jullie dan strax allebei met een neger thuis?

uh.. beetje laat
(aangezien je al om 9 uur vanmorgen *lag ik nog lekkr in mn bedje..* naar de trein vertrokken bent), maar tog super de super veel plezier! lekkr KNallen! en zodra je t veulen van Rodeo ziet foto's maken hoor!
en natuurlijk wil ik een verslag hoe t met Jip is...

en Thirz k ben ook nog redelijk gaar hoor, en dat komt wel alleen van t stappen (en de volgende dagen vooral niet te vroeg gaan slapen )

Nog maar 1 keertje boos? Super Nein!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:10

heej mensen ben weer terug

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 19:28

!!NEIN!!
haha, kan ik eindelijk weer eens wat kletsen ipv iedere keer mn eigen berichtje lezen

hoe was je vakantie? en hoe is t met Quincy?
*heppie foto's : plaatsen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 19:39

kan ik ook nog wel een keer proberen wat foto's te plaatsen

Myra met der slobber neus.. (wat een schatje hè!)
Afbeelding
Afbeelding

ikke met de 2 hondjes op Tiengemeten!
Afbeelding

en nog wat fotootjes van t reelaer
shaar en bar! *op de picknick plaats!*
Afbeelding

shaar in der stalletje!
Afbeelding

pannekoeken eten blijft enorm lachen (met Oggie t hangbuikzwijntje!)
Afbeelding

vliegen meppen (eerst zoeken) in de kamer tegenover ons
Afbeelding

Shaar weer lekkr trug bij der Friends... (Rieler-friend Barby, was op slag vergeten)
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 22:58

hallo hallo dames dit is live vanuit het bruisende leeuwarden tussen de negers haha!
Ik heb niets laten horen over het stappen om een hele domme reden: de batterij van mijn telefoon was leeg, ik blijf blond he.
Leuk dat het stappen gezellig was en de volgende keer ga ik zeker weer mee! Hier is alles toppie ik zal morgen wel even wat foto's op bokt zetten zodat jullie een klein idee krijgen van hoe het er hier uit ziet. Volgend weekend ben ik thuis, dus maybe dat ik nog even op de manege langskom k beloof niets maar misschien dat k nog even binnenloop.
xxx cis

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 10:24

En toen kwam ik gister toch 2 mensen uit dit topic tegen toen ik op buitenrit was

Nog lekker gereden Annemijn en Neline?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:43

vakantie was leuk
en ga nu wel ff de foto's op de computer zetten

kreeg trouwens gelijk weer de slappe lach toen ik ciska's hoofd zag op die foto
damm wat was dat grappig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:49

Ben allemaal erg benieuwd naar jullie foto's! En hoe vond Nel t kadootje? Het verhaal van onze belevenissen in week 8 staat in t reelaer-topic...kan t je aanraden, is erug leuk, hihi! Dinsdag kom ik weer thuis, dan kan ik met de meeste ff bijkletsen! En dachten we in week 1 veel foto's gemaakt te hebben? Es en ik hebben er nu zo'n 209 gemaakt.....hmmm

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 12:31

foto week

maar ik ben nu ff de foto's aan't uploaden enzo

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 13:35

Ik heb een stuk of 60 foto's gemaakt, dus ik plaats ze maar niet allemaal

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

toen we op de hei liepen kwamen we opeens iets tegen
eline vond het nogal eng en liep snel weg, ik dacht maak d'r nog een paar plaatjes van

Afbeelding

Afbeelding
na deze foto kwamen ze opeens heel langzaam op me af lopen, steeds sneller en sneller.. met een blik op een horens heb ik het ook maar op het lopen gezet
----
En wat we toen tegen kwamen!!

Afbeelding
deze foto is heel erg ingezoemd(is dat een woord ) maar ik herkende er toch echt een pony in dus ik ging er maar ff heen

Afbeelding

Afbeelding

dit waren wel weer genoeg foto's

maar die pony's stonden gewoon daar los op de hei
erg leuk

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 19:10

ja is een super verhaal thirz! *hoezo pech!* & *hoezo ik wil nog een keer *

JA tuurlijk ga je de volgende keer mee Cis! je MOET!

super foto's nein! haha tuurlij als je een poony ziet moet je der wel op af!

en heranda je kwam inderdaad nel en mij tegen (en marieke en mn pa!) t was een heerlijke rit op een super pony! *tog nel?* Moeten we eigenlijk wel veel vaker doen
(haha we waren ff bang dat je misschien dacht dat het voorop paard voice was. Heel wat, uh volslanker geworden zegmaar
Maar je had vast wel begrepen dat t Voice der mammie Nanda was tog?)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 19:15

Ik had er niet eens op gelet of het Voice was

Zat je vader op Emma?
Die de hindernis toch half sloopte in die bocht?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 19:22

haha ja dat was Emma... *blijft moeilijk je achter-voeten optillen*
dat hindernisje was op de trug weg *volgens mij* inderdaad een heel stuk kleiner dan op de heen weg.. maar dat kan ook komen omdat we er toen netjes omheen gestapt zijn en niet in volle galop veels te hoog overheen gevlogen zijn *hoezo indi houdt nie van springen.... *

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 19:50

Speciaal voor Thirz foto's gemaakt van de kadoos voor Nel. Kan ze ook zien wat ze gegeven heeft en omdat thirz nu nog op t reelaer is, vond thirz dat ik ze maar ff op bokt moest zetten.. dus vandaar!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en toen was t allemaal in gepakt (vooral tink pink!)
Afbeelding
Afbeelding

en thirz heppie ongeveer een beeld?
t was een snoepzakje, een lijstje, een sleutel/ritshanger, opbergkist/voetenbankje, met kussentje & natuurlijk de kaart met al onze namen (en ook die van jou hoor thirz!)
Kaartje!
Afbeelding

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:13

dat kaartje; mooi gedaan

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:10

Hele leuke foto's Nienke, je had vast wel een leuke vakantie! En de kado's voor Nel waren zeker leuk, super!
Ben dus ook weer eens thuis, wel weer fijn onder je eigen douche en straks in mn eigen bedje! Ben wel een beetje gaar nu. Vanmorgen nog 2 uur in de wei gelegen om t veulen te bewonderen, tis zo'n schatje!

Maar zaterdag kom ik weer naar Paardoes hoor, kan ik weer eens naast mn ruiters lopen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 19:45

Ineke zal heel blij zijn! ze had je egt gemist zaterdag: "Waar is thirza? Is dat Thriza?" *zeer ongerust stemmetje, ik bedoel maar.. zonder thirza kan ze natuurlijk al helemaal niet sturen*

Ja dat had ik ook: een super week gehad, maar t was tog wel lekkr om weer thuis te zijn.

de meeste veulens zijn tog schatjes? heb je nog meer foto's gemaakt van haar? die wil ik ook zien en natuurlijk de foto's van de Jt en natuurlijk wil ik alle spannende momenten horen en natuurlijk alles over Rodeo en der kindje en....
uh neem je stem maar mee naar pdoes, je hebt een hoop te vertellen

Citaat:
Leuk dat het stappen gezellig was en de volgende keer ga ik zeker weer mee! Hier is alles toppie ik zal morgen wel even wat foto's op bokt zetten zodat jullie een klein idee krijgen van hoe het er hier uit ziet. Volgend weekend ben ik thuis, dus maybe dat ik nog even op de manege langskom k beloof niets maar misschien dat k nog even binnenloop.
xxx cis

je moet wel ff langs komen hoor! weer een keer gezellie ff met zn allen op pdoes *alleen is marieke er smiddags nie gloof ik*
maarre ik ben wel benieuwd naar de foto's van je kamer...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 22:10

Hoihoi!
Voice is de nieuwe buurvrouw van Nero en Boris!! Echt gezellie: zodra Nero te berijden is kan ik samen met Nel rijden!
Tof dat je weer terug bent Thirz; kunnen we zaterdag weer toffe types kijken! En Anne, wanneer moet jij naar school? Al introductie achter de rug en fris aan een nieuw jaar begonnen? De NS al zat? Zijn idd mooie foto's Nein; ziet er tof uit daar! Weten we meteen hier op bokt hoe je pa er uit ziet
Toedels! Bianz

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 13:35

Heej, dat is nou eens leuk! Kunnen Voice en Nero vriendjes worden! Wist alleen niet dat Voice weer verhuisd was! (kleinigheidje!)
Jaja, zaterdag is het toffe type tijd.... heb er nu al zin in!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 16:10

Hallo mensjus,
Ben er weer, was even vergeten dat bokt bestond.
Maar thirz herinnerde me er even aan!
Jaja voice is nu eindelijk waar ze zou komen te staan maar het duurde even 3 stallen.....
Nou bianz als jij een beetje opschiet met nero kunnen we snel beginnen met rijden.
Wordt vast gezellig.
Thirz misschien kunnen we dan do. ook nog even op voice gaan rijden...!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:14

Heel goed Nel!
Maar leuk idee om ook nog ff langs Voice te gaan, we spreken nog ff tijd + plek af, kan waarschijnlijk wel met de auto!

Ga straks nog ff wat leuke foto's van kamp plaatsen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 17:24

Tss nel vergeten dat bokt bestond! nouja!

Bianz schreef:
En Anne, wanneer moet jij naar school? Al introductie achter de rug en fris aan een nieuw jaar begonnen? De NS al zat? Zijn idd mooie foto's Nein; ziet er tof uit daar! Weten we meteen hier op bokt hoe je pa er uit ziet
Toedels! Bianz

maandag moe ik beginnen! jaja... geniet dus ook nog ff heel erg van mn laatste volle paarden weekend en vooral lege school weekend Jammer want ik was zo gewend aan t relaxte leventje...
voor de mensen die geinteresseerd zijn:
mn rooster
maandag om 11 uur beginnen > 1 les van 2 lesuren (80 min) daarna uit (12.25 )
dinsdag VRIJ!
woensdag om 13.15 beginnen en om 14.40 uit!
donderdag om 11 uur beginnen en om 17.10 uit ( veels te laat....)
vrijdag om 8.30 beginnen ( veels te vroeg) en om 17.10 uit! (en ook nog veels te laat )
en dinsdag begin de intro4daagse (heb ik nie gedaan.. geen zin in) en toen ben ik dus perfect op tijd met de NS heen en trug gegaan om ff mn intro praatje en rondleiding te krijgen!
*maar k krijg nu op mn sodemieter van thirz dat ik zo lang bezig ben met mn verhaal dus.... uh strax meer en met foto's!)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:27

Hej hej!
Mijn verzorgpaard (Chuwaz) staat op stal bij Nero en Boris van Bianz. Is die nieuwe fjord met die twee belgen Voice dan?
En is Voice van jou Voicenel?