Oh wat erg! Die waren zo aan elkaar gehecht, ik krijg er kippenvel en tranen in mijn ogen van ! Gatsie darie.. Je zou je paard bijna niet meer in de wei zetten, ookal is dat onzin, maar eerst Katrien en nou Kendi.. Wat vreselijk voor Kate zeg!
Gelukkig heb ik weer iets leuks te melden Ookal lopen de rillingen me echt over mijn rug! Wij hebben 2 nestjes poesjes gekregen Klik op de url voor de foto's!
Dat word dus ponykamp zonder Kendi, ik had graag gewilt dat ze het nog mee had gemaakt, maar het mocht niet zo zijn helaas... Ik hoop dat Henk en Jose nog een paar 3 jarige gekke jonge dingen klaar hebben staan, want hoe dan ook, we gaan er een topweek van maken
Kate; knap dat je toch gaat, maar wel een goede keuze van je vind ik. Het leven gaat door, ookal lijkt dat nu zo doelloos. (en ja, ik weet dat het stom klinkt, maar ik heb zelf ervaren dat het echt zo is..)
t gevoel dat t leven geen zin meer heeft is inmiddels gelukkig wel weg. Ik mis haar heel erg, echt een leegte.. maar toch ben ik al bewust weer aan het kijken naar een nieuw paard. Ik wil weer verder, snap je.. ik moet wel, anders ga ik er aan onderdoor, en dat moeten we helemaal niet hebben