Ik ben vandaag echt goed bezig geweest! Ik ging met de andere verzorgster (mn paard staat altijd samen met een ander) en we wilde lekker gaan rijden. Toen we aankwamen zag de lucht onwijs donker en begon het te rommelen. Paarden binnengehaald en maar gaan poetsen, vervolgens mesten. Nog steeds rommelde het...dus ging ik de stal helemaal opruimen. Het oude kuil allemaal weggehaald en een aantal losse spullen van de eigenaar opgeruimd en toen alles geveegd en netjes gemaakt! In bepaalde hoeken was echt lang niet geveegd en dr kwam ook eengezellige rat voorbij rennen, haha! Ik schrok niet eens! Daarna toch maar in de regen gaan rijden, maar de onweer was weg! Lekker buiten gereden en ze was braaf
_Linn_
Geplaatst: 28-06-11 14:08
Suuskipje schreef:
ah joh je bent op een manege die je neit kent, lekker rond gaan neuzen ik vind dat persoonlijk altijd heerlijk hoor
ja em de accomodatie daar is egt WAUW!! Maar ik denk dat we niet overal mogen komen...nouja dat wordt de hele dag andere combinaties kijken! Heb wel het voordeel dat me paard nog fris is! Want die paarden lopen veeeeel zo'n dag!!!
Onweer en regen? Ik lig hier peentjes te zweten in de zon haha :p. Vind een paar dagen dit weer maar als het een week lang zou zijn weet ik denk ik echt niet waar ik blijven moet
Jongens, welke film ga ik kijken vnaaf? Bring it on of First Daughter??
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-11 15:51
al regen daar? hier nog stik heet en benauwd, ik ben de heletijd heen en weer aan t lopen xD even buiten zitten, en dan word t veel te heet dus toch maar weer naar binnen zit de hele dag ook al met koppijn, is ook niet lekker als t benauwd is...
haha ik wou ook net gaan kijken wat ik vanavond ga kijken
WAARM, mn arme hondje liep te slenteren achter me, achosiee! haha, mja t mag van mij wel omslaan, zoals in de krant slaat. Even flink donderen en regen! Morgen wel weer droog enzo, dat het niet weer dagen regent!