Ik sta/rijd zelf niet bij stal japser. Een aantal jaar terug is Mo naar stal jaspers verkocht. Is hij er nog? Hij was het oude paard van een vriendin van mij, we vragen ons af hoe het met hem gaat.
Is dit topic nog in gebruik? Ik kwam het bij toeval tegen.
Ik ben de eigenaar van Jack en zit momenteel heerlijk in Australie! Dacht zal is vragen wat jullie van hem vinden, is hij een beetje lief? Als het goed is zijn z'n sokken er afgeschoren, dat zal nu wel geen gezien zijn
Goed om te horen! Het leven als managepony bevalt hem dus wel De stapmolen was niet zo'n succes hoorde ik, haha zulke luxe is hij thuis ook helemaal niet gewend!
plientjedres
Geplaatst: 17-04-13 20:39
cp112 schreef:
Ik breek even in, weet iemand van jullie iets over Daisy?
ha ha ah die is nu van mij!!!! lekker puh
wie kan mij nog het een en ander over haar vertellen?
Kelly_Taco
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-13 21:52
plientjedres schreef:
cp112 schreef:
Ik breek even in, weet iemand van jullie iets over Daisy?
ha ha ah die is nu van mij!!!! lekker puh
wie kan mij nog het een en ander over haar vertellen?
Heb je haar Britt genoemd? Ik herken haar niet in de foto.
Ja ze heet nu Britt. Ik heb haar in januari gekocht van een meisje wat haar bij stal Jasper had gekocht. Ze is wat verlegen in haar doen en laten, maar word steeds blijer en vlotter. Op paspoort heet ze ook daisy.
Nee zeker niet, ze was van de week even kijken maar meer voor haar vriend dan voor haarzelf. Jammer dat ze zo veranderd is, was ze erg veel breder ofzo? Merk echt wel dat ze al flink breder word bij haar schouders. Ben haar nu ook lekker dressuurmatig aan het trainen voor de spieren en conditie want een gewoon rondje bos trekt ze al niet eens. Maar ze moet wel volgende maand mee op vakantie naar de veluwe, dus ze moet weer lekker aan de bak.
Ze was zowat 2 keer zo breed ja.. Speknek en dikke billen
xXxXsasxXxX
Geplaatst: 25-04-13 20:57
Kan iemand mij wat meer vertellen over de zitlessen op Stal jasper? Op wat voor manier wordt dit gedaan? Wordt er ook daadwerkelijk gezegd hoe je moet zitten etc. of is het vooral gewoon zitten en overgangen maken? Kan iemand van buitenaf ook een zitles doen voor een keer?