Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sodeletuut schreef:Jorinda, klinkt wel als een super plekje!
Emma, waarom wilde je inderdaad scheren?Jij woont trouwens heel dicht bij mij.
Waar in Eelde woon je ongeveer?
?
MightyJoe schreef:maar carm, hoezo staan alvaro en storm niet bij misty dan?

Maar meestal daar ook al 300 zonder weidegang etc
Maargoed, is ook wel wat minder luxe, en die 20 euro gaat wel in mijn benzine voor de scooter zitten

Met m'n mobiel kan ik sinds een update niet meer inloggen op bokt, en m'n internet was hier thuis weer weg... Dus kon niet op bokt komen
Alleen nog op twitter, facebook en hyves via m'n mobiel
Want hij liep echt heel fijn, dat vond geloof ik iedereen die het gezien had
Hij liep bij stal zo met touw over z'n hals zelf de trailer in
(Meneer bleef normaal op 5 meter staan kijken met een hoofd "daar ga ik niet in") Dus ik vol trots! Omdat Liek om 18:08 moest, heeft Boykin daar ongeveer een uur alleen op de trailer gestaan, met een hooinet, en hij stond rustig en heeft zich prima vermaakt
Was ook wel erg fijn
Maar hij gedroeg zich goed en was fijn te rijden.
Nou daar mochten we gelukkig om heen rijden... 1e proef ging netjes maar Liek vond het iets te braaf, maar goed ik was allang tevreden
) Maar ik was tevreden en de rest vond het geloof ik ook wel goed gaan...
Had op de 1e proef 179 en commentaar waar we allemaal geen zak van snapten.. Dat ie in de rechter bochten en wendingen te recht was? Terwijl ie echt keurig liep rechtsom
Liek was het dus ook absoluut niet eens met het commentaar... En de 1e keer middendraf ging niet zo goed, dat dat dan een 5 is, vind ik prima.. Alleen de 2e keer ging echt fijn, staat ook op foto.. en dat is dan ook een 5? En staat bij, zie 2 (meer verruimen)... Dan vraag ik me gelijk af of ze dan opgelet hebben 
En een 8 op verzorging maar dat had iedereen 

En hoe het ging! Ook met m'n zenuwen ging het best goed, heb iig fijn kunnen rijden