Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar voor de andere Boppers die meelezen en zich dat nog afvragen: Je moet een knopje indrukken, dan neemt er iemand van het hotel op. Als je zegt dat je voor de manege komt, mag je normaliter verder. 
).
Maar bij Lugano ligt dat anders: die heeft gewoon een hekel aan borstelen. Als het zadel eenmaal op zijn rug ligt, gaan de oortjes naar voren en kan hij niet wachten om de bak in te gaan. Voor de rest: ik zou hem gewoon een tikje op zijn schouder moeten geven als hij uithaalt, anders wordt hij alleen maar vervelender. Maar ja, eerlijk gezegd durf ik dat niet. Voor hetzelfde geld trapt hij dan raak!
Maar die persoon kon wel goed met haar overweg, dus dan is het mssn anders. Geef mij maar Piet XD
DJ_Ro schreef:En Ymke leeft ook nogIk kan alleen maar zeggen Tof!! Wat ik al zei: Eens een Groenesteyner, altijd een klein beetje Groenesteyner.... Leuk, erg leuk, wakker worden allemaal!
Lisaa_ schreef:DJ_Ro schreef:En Ymke leeft ook nogIk kan alleen maar zeggen Tof!! Wat ik al zei: Eens een Groenesteyner, altijd een klein beetje Groenesteyner.... Leuk, erg leuk, wakker worden allemaal!
Jaaa Groenesteyn blijft altijd de beste manege!![]()
![]()
De titel van dit topic is volgens mij nog van ons zelfgemaakte liedje op slaapkamp
Ik weet m alleen niet meer precies uit mn hoofd, zal er ff over nadenken haha 
Lisaa_ schreef:Ja is van als ik boven op de dom sta, en dan als ik boven op de hooiberg sta!Ik weet m alleen niet meer precies uit mn hoofd, zal er ff over nadenken haha
Citaat:We lachen om pony's met namen als Knofje, Kwebbel en Amuse die in schoon stro fourageren.
Citaat:Marc zou het wel graag willen, maar een gewichtslimiet hanteert hij niet. Hij heeft een grote Fries die hij inzet bij zware personen.
Citaat:Sweet Dreams is een voorwaarts paard. In de draf vliegt ze vooruit.

Ik heb de laatste tijd om financiële redenen geen privélessen meer genomen, maar op Lugano (en een paar keer Piet, want Lugano is een tijdje kreupel geweest) gaat het heel aardig. De toch wel trage beesten komen steeds gemakkelijker in beweging, al kunnen ze wel een slechte dag hebben. Lugano had bijvoorbeeld een paar keer grote moeite om van de hoefslag af te komen als het paard vóór hem bleef doorlopen. Dat wordt toch zweepjeswerk. En de galop gaat soms wat moeilijk. Woensdag had hij weer zo'n Piet-momentje: wel heel hard draven, maar nauwelijks in galop. We hebben nu trouwens in de groepsles iemand die Piet op beide handen langdurig kan doen galopperen, en nog in de volte ook. Ik maak er echt een diepe buiging voor!
Even nieuw leven inblazen.