U2andI schreef:Huiswerken = bokt??
haha ik dacht hetzelfde.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nsvc schreef:Elise95 schreef:Besloten om nu te huiswerken en vanavond te gaan rijden. Kan ik te minste op normale tijd eten.
haha goed plan,maaaar voor hoeveel wedden we dat je niet langer als 10 minuten volhoud?
DewiRox schreef:Neeee! De bak is te hard om te rijden! Het heeft hier vannacht weer 3 graden gevroren
Elise95 schreef:Heb 23 woordjes geleerd. had een 2,3
pressent schreef:zo ik zit nu weer in de trein opweg naar huis, net een lesje serveren gehad en natuurlijk mijn dienblad met plastic glazen water over mijn classmate laten vallen! En nog een lesje drank gehad, en nee we mochten niet proeven!
pressent schreef:ik doe facility management, maar we zitten in het gebouw met de hotelschool dus we hebben ook wel dingen van hotel zoals nu dus 6 weken werken in het restaurant en veel praktijk lessen. Om dus ervaring op te doen.
Ik hoop dat ik vanavond ook weer in de bak kan rijden, gister was hij echt nog te nat, maar mischien is dat vanavond wat beter..