yesyesyes Gelukt we hebben maar een mail gestuurd met alle gegevens, nu hopen dat alles goed aankomt! En dan in het nieuwe jaar maar eens met de startkaart bezig en haar even opmeten, Ben benieuwd hoe groot ze nu is! Eigenlijk steeds maar een schatting gemaakt xd Ik gok op 1.44
Och jee ik ben verkouden man niet grappig meer! Coco heeft me aangestoken pffff.... Het is hiet echt mistig, als dat vnaaf nog steeds zo is, dan zie je niet veel van het vuurwerk
Het is hier ook mistig maar dat komt idd ook grotendeels door het vuurwerk, moet je vannacht maar kijken hoe mistig het is en dan zie je ook nog genoeg Wietse en z'n broertje zijn ook al druk bezig maar ik vind het binnen veel warmer
Coco heeft net alleen 5 pijlen gekocht, daar gaan we dan vnaaf een wens opschrijven en dan de lucht in....maarja wat ga ik nou weer wensen....ik wil zoveel
Nou ze hebben net om precies te zijn 1444 babyvuurpijltjes xD en een aantal gewone en van die dikke potten en poedersuiker, en vlinders en een lawinepijl en dat was het geloof ik. maarja ze doen het met 4 man ofzo dus als iedereen geld bij legt en dan ook nog 30 van hun ouders dan kom je dr wel
_Lucy
Geplaatst: 31-12-10 16:15
nou van dat geld ga ik veel liever andere dingen doen 200 euro kan je heel wat mee