Dat je me pest ilvy ben ik vaak wel gewend. Ik ben ook een pietlut haha, maar als ik lang ongerust blijf dan merk ik gewoon dat er echt iets is. En dan luister ik naar mijn gevoel en ga ik gelijk naar Doc. Liever geld kwijt voor niks dan te laat zijn...
Ik hoop indd dat het een hoefzweer of kneuzing is, en dat het snel weer over is... was al bang voor wat anders omdat het toch iets dikker was bij zijn pees.
Ik zal voor je duimen dat Rob een mooi hoefzweertje vindt Lisan! En dan gaan we straks weer allemaal samen lessen, want hier worden we allemaal niet vrolijk van
Dat is ook goed, jij kent je paard zelf natuurlijk het beste. En op je gevoel uitgaan is dan ook goed. Ik duim voor je vrijdag.
Over lessen gesproken, ik zou graag eens een proefles bij Nico willen nemen. Dus als hij weer komt hou ik mij aanbevolen, heeft iemand voor mij zijn mail adres of telefoonnummer?
Hij komt as. zaterdag als het goed is. Lisette heeft even het geregel van mij overgenomen omdat ik voor de zoveelste keer weer ff uit de running ben met lessen. Lisette kan vragen of er ruimte is (weet bijna zeker van wel) Nummer kan ik PB-en
Schoonmoeder wordt as zaterdag 60, dus moet even kijken hoe laat ik van de partij moet zijn . Ik overleg het morgen wel even met jullie . Slaap lekker allemaal. En lisanne, rustig aan hoor, je zorgt goed voor je paard en Rob zal je echt goed kunnen helpen.
Ik zag op de site van de polderdag dat er een hele 'route' op stal uit was gezet. Ik weet niet precies wat dat inhoudt.
Ja nouja er is natuurlijk ook veel ruimte... het erf, de kampjes, de renbaan, kantines enzovoorts... Ik ga zo naar stal, wil wel graag weer even rijden, dus ik ben benieuwd
Wow, dat filmpje! Een tijdje terug was de voordeur dicht gewaaid en moest ik over de muur van de achtertuin heen klimmen. Dat kostte mij al moeite zat!
Het was gezellig druk op stal! Volgens mij een zeer geslaagde polderdag! Ik zag sommige bezoekers die volgens mij niet weg te slaan waren en hoorde heel veel positieve geluiden! Complimenten voor degenen die het georganiseerd hebben, het zag er echt top uit allemaal!
Ik heb met Tiff nog tussen de western-demonstratie doorgereden, kwam uiteindelijk wel mooi uit, kon Wil de mensen mooi vertellen wat verschillen waren met Western en dressuur
Ik heb veel mensen gezien, veel blije gezichten en positieve geluiden gehoord! Een geslaagd dag! Ook Tiff kon dr lol niet op met al die aandacht, als ze wat kleiner was geweest had ze mee kunnen doen met de ponyritjes
taverno
Geplaatst: 13-05-10 16:05
Fijn dat het een geslaagde dag was vandaag. Hulde aan de vrijwilligers.
O lisanne,hopelijk is het niet ernstigs met Tjelle.
Polderdag was zeker geslaagd. Het was erg gezellig!
Tjelles hoef was minder warm vandaag en zijn been volgens mij ook iets minder dik. Hij liep vandaag gelukkig niet kreupel toen hij het land op en af ging. Ben benieuwd of Robbie morgen iets vindt.
taverno
Geplaatst: 13-05-10 19:13
De merries waren een beetje volgevreten geloof ik.Er waren er een paar die helemaal plat in het land lagen. Waaronder Tiffany en Margritha.
Tence vind de merries zo leuk,hij loopt er zachtjes hinnikend voorbij
Weer heerlijk op de baan gereden,hij ging er overdwars op dus ik dacht dat wordt wat maar het viel mee.Hij bleef kalm maar zag alles. Het was ineens rustig op het erf zeg.
Jeutje Tiff en Margrita liggen volgens mij echt dag en nacht! Vanmorgen toen ik kwam ook al, en eergister lagen die twee ook languit! Stelletje volgevreten luibakken zijn het
Fijn dat je lekker gereden hebt Tav!
PowerHorseW
Geplaatst: 13-05-10 19:39
zoo eindelijk weer terug ben nu wel kapot het was egt een zeer geslaagde dag!! kwamen egt veel mensen. ze stonden ook allemaal open voor de rassen en wat er nou te doen is met paarden.
de demonstratie met king VD was egt een topper! het stond egt helemaal vol mensen daarna mochten de kinderen nog wat met king doen. je zag ze egt genieten!! moet vaker gedaan worden!! iemand op bokt hier die fotos heeft gemaakt
daarna nog met king en marius naar het bytenpark geweest. gaat king ineens onderuit toen die schrok nu heeft die een plek op zijn voorbeen verder niet kreupel of zo!!