Nicole1995 schreef:_sandra schreef:gezellie eus is er ook! hoe is ie eus!!
welke boktnaam heeft eus?
geen idee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_sandra schreef:las op site van horses.nl dat gribaldi dood is. gaatje in aorta of zo iets. is hem fataal geworden. is 16 jaar oud geworden.
xan schreef:Voor diegene die ook voetbalplaatjes sparen en ook willen ruilen.
Mart heeft nog nodig de nrs:
40, 124, 132, 160, 198, 206, 241, 262
En dan is zijn boek vol.
UIteraard heeft hij een hele stapel om te ruilen.
Hij komt zo thuis,dan vraag ik het even. mntj schreef:mail gehad. voor inkoop prijs. hahahaha.
weet nu wat ze er aan overhouden. wordt ook zadel passer.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik ga jullie verlaten. Ik duim voor je Win, dat je wasmachine morgen het weer doet. Tot Morgen al
hij geeft nu nog geen water, zal wel het aqua slot zijn.... zal geduld moeten hebben. Wel lekker hoor, ben weer een hoop aan het weggooien ondertussen tijdens het zoeken.
Wordt tijd voor een rommelmarkt, dan houd ik er nog wat aan over...
LIQUITA schreef:Goeiemorgen! Ging tocheen uurtje geleden Erik's telefoon. Het inbraakalarm van z'n werk ging af en dan mag hij er leuk heen (Almere). Gelukkig is hij alweer op de terugweg en was het loosalarm. Maar heb toch wel even een uurtje in spanning wakker gelegen.
xan schreef:Voor diegene die ook voetbalplaatjes sparen en ook willen ruilen.
En dan is zijn boek vol.
. LIQUITA schreef:xan schreef:Voor diegene die ook voetbalplaatjes sparen en ook willen ruilen.
En dan is zijn boek vol.
Ik heb 1 plaatje voor Mart. Nr. 132, ik zal hem voor je bewaren. Hoef niet te ruilen hoor.