Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:ik vind het hier gezellig en kan het niet helpen dat sommige mij expres verkeerd willen begrijpen om daarna het vuur open te trekken.
Om mij vervolgens zwart te maken. En daar mag ik dan niet op reageren???![]()
Maar fijn dat ik niet weg gestuurd wordt.
zijn er tenminste nog 2 vriendelijk en begrijpelijk hier.
Verder nog iets heeeel anders
de verbouwing schiet al lekker op he?
Hebben jullie er veel last van?
Of mag ik dat ook niet vragen?
selinemisty schreef:idd de paarden zijn al overgeplaatst en er zijn er een paar die helemaal gek worden daar.Maar beter nu dan dat het sraks vriest.. Maar wat is het hier stil
aatjuh12 schreef:Monica: ik geloof dat sommige paarden heel erg stresserig worden van de hele situatie, geloof dat nora helemaal nat was toen petra bij haar kwam kijken, nieuwe plek, enge dingen (kranen en veel geluid van het bouwen enzo)
Twinklebel schreef:Pfff, moet nu naar Hazerswoude om mijn zadel te halen en er staat 5 km file voor de afslag die ik moet hebben......maar moet hem nu echt halen, anders kan het pas maandag en kan ik dus een week niet rijden....
aatjuh12 schreef:heb je geen tom tom? die stuurt je zo via de binnedoorweggetjes![]()
tom tom staat tweede van mijn lijstje voor kerst/sinterklaas cadeaus! *even voor Stefanie, Dennis staat bovenaan*
aatjuh12 schreef:maar je auto krijg je pas in het voorjaar toch? wil je je tommie dan wel al eerder kwijt? hoeveel wil je ervoor hebben