nou ik zal ebginnen met me verhaal!
ik kwam vanmorgen aan in me rijbroek alles al aan op school omdat tjah zou gelijk door gaan naar monty!
nou ik natuurlijk hele tijd al bvet druk en vervelend en poedersuiker kribbeltje voelen in me buikje! nou jullie kennen de spanningen wel voor iets heeft iedereen denk ik zo hier wel is mee gemaakt! van intake tot een date tot in dit geval rijden op en manege! ( haha)
nou ik 's middags eerst rijden met monty maar roxanne was les aan het geven aan Lotus op kareltje. en monty dacht de hele tijd "hallo vriendelijke vriend wat doe jij hier? " en van ons mag die oko altjid wegjagen dan,. ( dats zo coowl! voel je hem versnellen onder je en opblazen en denkt die JAAAAAA ) maar goed. ging dus al bagger.
nou ik snel naar huis blauwe rijbroek aan getrokken ( want jaaaa klopte niet he anders.. meneer was in blauw kwam ik in bruin! wel combineren die handel he haha)
dus tjah ik met papa er naar toe gereden. met de auto. alles klaar gemaakt. nou jaa toen gebeurde het hoor.
monty staat erin. met alle geduld vooraf. hadden hem oko niet eten gegeven.( heb oko nog nooit een paard beledigd gezien die geen eten krijgt en niet stal in mag) en hij stond erin. dus ik doe die stang dicht. en draai me om en in een keer geschreeuw monty overstuur in paniek die kon er niet meer uit. die was gaan zitten ofzo en hysterisch helemaal ik geprobeerd stang los te maken lukte niet me hand vast want monty kwam omhoog komen onder die stang want de helft van zijn reet was er al uit! rox raakte in paniek! ik me hand terug getrokken ik zag opeens dat dat rondje nog vast zat ik die los gemaakt en monty kwam eruit rennen.
maarjaa heel raar hij staat naast de trailer ziet mij als eerste in paniek. nou meneer helemaal overstuur!
eind stand:
monty zijn schoft heeft die geschuurd. hele pluk van ik denk toch wel 15 cm lang weg! wordt ok ff niet rijden! zo zielig. meneer overstuur. rox proberen rustig te worden moeder gebeld wat nu beste konden doen. afsluieten emt wat goeds dat die nog probeert trailer in te komen en als die er ff inzit dat dan goed is gelijk. of ff rustig laten worden in de wei.
nou kozen toch voor de eerste. en toen die met voorhoeven en hoofd in de trailer stond ( half uur tlater dat die gekalmeerd was) was het voor ons goed.
en ohjaa monty keek me eerst helemaal niet meer aan en rende weg voor mij en rox.
maarr gelukkgi nu alels goed staat die op stal.
met iets op zijn wondjes en zijn been.( die was ook iets kapot bij spronggewricht daarow)
maar goed. ik natuurlijk jankend aangekomen op de manege toen nadine pinee zag

hihi
dats dus me verhaall:o

?

.
.