Nja, als mn vrienden niet afhaken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liisette_ schreef:Als ze dan ook nog even wat beter worden, is het helemaal goed
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:He kirsten, valt me wel van je tegen dat je maar zo kort blijft woensdag!
jaaaa stom he!
vind het ook echt niet leuk!!
Nu moet ik weer vroeg beginnen... aangezien me broer weer is een domme dienst heb gepland en daarom laat pas thuis komt..
het is ook altijd wat..
dan maar gewoon in het midden starten.

Iriis_ schreef:OMG, je moet me outfit kijken!! Hij is zoooooooo vet!
Hoop echt dat het past
Kirsten_S schreef:Woow ons ziekenhuis word echt steeds mooier zeg!! Ze hebben nu té lekker zittende stoelen en echt splinternieuw! Ook hebben ze een grotere winkel bij de opening. En het is er nu echt moooi kerstmet een grote boom en rendieren! Echt leuk!
' Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Woow ons ziekenhuis word echt steeds mooier zeg!! Ze hebben nu té lekker zittende stoelen en echt splinternieuw! Ook hebben ze een grotere winkel bij de opening. En het is er nu echt moooi kerstmet een grote boom en rendieren! Echt leuk!
Haha m'n moeder en ik kwamen vandaag binnen. Hoor me moeder 'het lijkt hier wel een hotel'
. ik was ook vandaag , rond 3 uur ofzo Kirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:Jaa precies.
En naja, Micksel komt niets te kort ofzo .
Beetje onzinnig zoveel geld uitgeven, voor een ander in principe.
Zondat HUN honden met JOUW Mick om kunnen gaan .. Zoiets.
uhh het zijn niet voor niks inentingen..
dat hoor je gewoon te doen..
als je dat niet kan permiteren dan had je daaraan moeten denken vóórdat je de hond ging kopen..
Om welke inenting gaat het eigenlijk?
. Kirsten_S schreef:Jaaaa hee! Echt zo knus is het nu geworden! Terwijl dat eerst niet zo was, toen was het nog kaal enzoo.
Hoe laat was je er dan. ik was ook vandaag , rond 3 uur ofzo
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaa hee! Echt zo knus is het nu geworden! Terwijl dat eerst niet zo was, toen was het nog kaal enzoo.
Hoe laat was je er dan. ik was ook vandaag , rond 3 uur ofzo
Half 8 pas
Kirsten_S schreef:ohh das best laat![]()
je moest niet naar de spoed post he![]()
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:ohh das best laat![]()
je moest niet naar de spoed post he![]()
Nee hoor!![]()
Naar de dermatoloog
Kirsten_S schreef:oh gelukkig![]()
ohhh zoo'n informatie avond oliebol. dat dokters en verpleegkundigen erover gaan praten enzo?
!
, of boekje lezen ofzo 
! 
Astor schreef:De foto's zijn beetje erg mislukt hahaWant het was ook beetje gestressd allemaal natuuurlijk.
En het weer was ook best irritant, dan waren de foto's weer te donker en dan waren ze weer te licht etc.
Dus ik wil een herkansing Annnika (a) haha

wat een rotbegin van je vakantie!