Astor schreef:Voor MelanieManon_S schreef:1 Kiekeboe
2 Iris duwt 'm even de goede kant op
3 En zn schattige koppie
& nog foto's gemaakt door Sabine:![]()
bien nog heel erg bedankt voor het maken van de foto's
Bedanktt!!

Vind het nu al een kanjer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Voor MelanieManon_S schreef:1 Kiekeboe
2 Iris duwt 'm even de goede kant op
3 En zn schattige koppie
& nog foto's gemaakt door Sabine:![]()
bien nog heel erg bedankt voor het maken van de foto's

Pebbs schreef:incalover schreef:
Haar vriendje is Wacho en ze gaat vreemd met Bandit
zomaar gaat ze vreemd, arme wachoo![]()
dat ie dat pikt zeg !

Hij moest eigenlijk al naar de slacht!
maar hij is weer boven op gekomen dankzij operatie) Alleen toen herinnerde ze zich weer dat ik in Almere woon!
Was echt vet jammer geweest!!! Anders had ik gewoon een week lang elke dag kunnen rijden..
Astor schreef:Bij mij ging het rijden ook niet lekker op As
Het is zo een verschil van Ayla en dan in ene weer op Astor..
Ik zal er maar weer aan moeten wennen om ophem te rijden.
Zondag ook weer mijn proefje op hem rijden, maar ik ga gewoon mijn stinkende best doen!
Dus vandaag ook even op Victor gereden en hij was erg sterk op rechts inderdaad.
Maar gelukkig had ik hem daarna los gekregen op die kant en liep hij lekker ontspannen.
Ik had dus weer ff het knoppie gevonden haha.
. Dus zou je hem op de linkerhand, steeds naar buiten moeten kijken. Contrastelling dus. En dan de andere kant op en steeds voltes maken, ook in contrastelling. zodat je hem recht richt en niet dwingt naar beneden. Melanie_B schreef:Trouwens ik heb nog een leuk nieuwtje!
Toen ik daar bij Remco was vroeg iemand van stal daar (die daar 2 springpaarden heeft staan) of ik de hele week wat te doen had.. Want ik zou dan 1 van haar paarden een week lang mogen rijden.. (Dat andere paard is nl net geopereerd van de dood, wonder boven wonder leeft ie nog!Hij moest eigenlijk al naar de slacht!
maar hij is weer boven op gekomen dankzij operatie) Alleen toen herinnerde ze zich weer dat ik in Almere woon!
Was echt vet jammer geweest!!! Anders had ik gewoon een week lang elke dag kunnen rijden..
Maar nu hebben we afgesproken dat als ik daar weer ben, hun maar even een smsje moet sturen en dan kan ik waarschijnlijk ook gaan rijden.
, want ik moet eerst me krantenlopen van me moeder. en anders word het te laat!!
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Trouwens ik heb nog een leuk nieuwtje!
Toen ik daar bij Remco was vroeg iemand van stal daar (die daar 2 springpaarden heeft staan) of ik de hele week wat te doen had.. Want ik zou dan 1 van haar paarden een week lang mogen rijden.. (Dat andere paard is nl net geopereerd van de dood, wonder boven wonder leeft ie nog!Hij moest eigenlijk al naar de slacht!
Maar nu hebben we afgesproken dat als ik daar weer ben, hun maar even een smsje moet sturen en dan kan ik waarschijnlijk ook gaan rijden.
Ohh vettt Mel! Echt super leuk!!![]()
Ik kan trouwens niet meerijden naar de manege, want ik moet eerst me krantenlopen van me moeder. en anders word het te laat!!
Kirsten_S schreef:Jaaaa poedersuiker he! Ik wou het echt, effe lekker vroeg. Maar aangezien het snel donker word is het niet echt prettig om in het donker kranten te lopen. En ik moet nog eten
Kirsten_S schreef:Ik moet gaan! Zie je vanmiddag, bel je wel effe voor de lijst
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaa poedersuiker he! Ik wou het echt, effe lekker vroeg. Maar aangezien het snel donker word is het niet echt prettig om in het donker kranten te lopen. En ik moet nog eten
Oke!
Wel jammer dat ik je niet kan smsen op wie je zit!
Heb echt weer dringend beltegoed nodig!

Astor schreef:Goede morgen
Mel: Victor en Astor liepen allebei de les ervoor al mee. En daar was echt echt een zooitje en waren ze super erg aan het klieren
Zou jij btw zondag vroeg op de manege kunnen zijn?
Want jij hebt mijn plastron nog en die heb ik zondag toch echt even nodig

Maaikeee schreef:Ghelo!
Idd, spannend mel, of je laarzen een beetje zitten !
Zou toch wel fijn zijn haha
Ik heb echt zin om te rijden! Maar duurt nog een behoorlijk aantal uurtjes..
Ik heb trouwens besloten om op donderdagochtend elke ochtend fanatiek vroeg naar school in plaats van tot 10 uur uit te slapen, ga om huiswerk te maken, dan kan ik woensdagavond gewoon lekker naar manege !![]()

Melanie_B schreef:Trouwens ik heb nog een leuk nieuwtje!

Astor schreef:Bij mij ging het rijden ook niet lekker op As
Het is zo een verschil van Ayla en dan in ene weer op Astor..
Ik zal er maar weer aan moeten wennen om ophem te rijden.
Zondag ook weer mijn proefje op hem rijden, maar ik ga gewoon mijn stinkende best doen!
Dus vandaag ook even op Victor gereden en hij was erg sterk op rechts inderdaad.
Maar gelukkig had ik hem daarna los gekregen op die kant en liep hij lekker ontspannen.
Ik had dus weer ff het knoppie gevonden haha.
.