Hopen dat het lekker weer is daar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Dat rode ding van mij begint langzaam té erg te worden
), en dan ga ik even wachten met bestellingen aannemen
. Ik wil eerst een beetje sparen, maar als ik telkens geld van mijn rekening af ga gooien, dan komt het er nooit van
. SorrySorrySorry, maar ik zal het écht zo snel mogelijk doen, promised !. Ik ben nogal chaotisch in mijn hoofd, neem nergens de tijd voor etc. Ik wou het gisteravond in 5 minuten doen, maar toen weigerde hotmail weer dienst etc. ik moet me zo nog klaar maken (geld bij elkaar sprokkelen ensoow, broodje smeren misschien), dus sorry, ik heb er nu even geen tijd voor
. Je verdient het na je examens!. Emmaa_ schreef:Nou, daar heb ik nu zeg maar geen tijd meer voor. SorrySorrySorry, maar ik zal het écht zo snel mogelijk doen, promised !. Ik ben nogal chaotisch in mijn hoofd, neem nergens de tijd voor etc. Ik wou het gisteravond in 5 minuten doen, maar toen weigerde hotmail weer dienst etc. ik moet me zo nog klaar maken (geld bij elkaar sprokkelen ensoow, broodje smeren misschien), dus sorry, ik heb er nu even geen tijd voor

)

En Vincent 2de 
.
. Wat een paard zeg, die Nimo. Kan ook lopen !
. Heb er zelf ook nog even op gezeten. Draf is heel erg wennen, je wordt echt gemilkshaked, en doorzitten gaat niet
. Galop is wel heel fijn
. Makkleijk naar beneden te rijden, echt een lekker dier!. Nog even buiten een rondje uitgestapt (en ik mocht erop
), ook hartstikke braaf. Echt een leuk paard om te zien en om te rijden. Er zijn heel veel foto's gemaakt, door zowel Melissa als mij, en ik hoop dat er iets goeds tussen zit
.
. Alvast veel sterkte. fallenangel3 schreef:Hey dames!
Heb de laatste dagen niet echt veel van me laten horen he...... heb wel (bijna) alles meegelezen hoor!
@ Iris, ik wil filmpje zien! + je fotomuur is leuk! (dat had ik vroeger met allemaal posters boven mijn bureau)
@ Mel, je bent nu denk ik al weg maar heel veel succes vandaag!
Ik heb ook wat minder nieuws.... mijn moeder heeft misschien borstkanker...

Melanieetjuh schreef:Fijn dat je het leuk hebt gehad!
Mijn punten waren 215, dus op naar de F8!
Nog 2 andere hadden 215!
Dames.. Ik heb vandaag de schrik van mn leven gehad!
Ik dacht dat Nicky voorgoed weg was!
Ik wou haar ff lekker poetsen en appeltje brengen; Stand leeg!
Dus bij mij al lichtelijke paniek!
Wei gekeken, pension stallen gekeken.. NERGENS!
Aan iedereen gevraagd "Nee, weet niet waar ze is'.
Dus je weet mijn reactie waarschijnlijk wel weer
Bleek ze in Tristo's box te staan!
Dus madame heeft nu gewoon een box!![]()
![]()
En wat genooooooot ze!
Heerlijk dier
Ook hartstikke braaf, lief, knuffelgehalte.. HEERLIJK!
Heb haar nog even gepoets, daar genoot ze echt van!
Heeeerlijk!
Maar mennn.. wat schrok ik!!!