Wij hebben onze instructrice al haar afspraken voor vanavond af laten zeggen omdat we dacht dat we pas om half 8 konden lessen, naja jammer dan voor dr 
Ik ga omkleden en dan naar de manege!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wij hebben onze instructrice al haar afspraken voor vanavond af laten zeggen omdat we dacht dat we pas om half 8 konden lessen, naja jammer dan voor dr 

heb hoofdpijn en geen zin in iets moeilijks 
. en daphne moet 3 dagen va smiddags tot sluit werken haha dus geen last van! En falco zit bij mijn broer.!

ChantalSmook schreef:wauw vip kaarten! Hoe kom je daarnaanheb je die gewonnen ?
Somige van Fredie, of Desiré of Elcke. En Lotte,Kirsty,Marijke en Lindy van Dominique(ben dr achternaam kwijt) en Milou en ik van Kim vd Elsen en oja Yvonne nog van Marieke. En verder weet ik het niet
Lindy1109 schreef:@ marij en suus: heb ik iets gemist? Wat is er zondags voor iets hips te doen??
Onze les gaat vandaag niet door das echt balen, hopelijk dat we morgen kunnen lessen!
!
of willen jullie echt zoveel prive?
én iedereen vind iemand anders fijn les geven dusja..

ben echt aant aftellen
, ging weer een keertje lekker. En wat is het heerlijk om weer een dagje vrij te zijn
! Norfje schreef:oooooooh morgen weekendje weg
! Heel veel plezier. Ben benieuwd waar jullie nu uiteindelijk heen gaan.
. en dan krijg toch al gauw weer tidee van de manegelessen. En alsk zie wat ik in die paar lessen prive les heb geleerd, al ist maarn halfuur!
Is een verassing van jeroen 

is voor der knie mss wel wat fijner