Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Man sterft na val in ketel met gesmolten chocolade
Uitgegeven: 8 juli 2009 22:05
Laatst gewijzigd: 8 juli 2009 23:48
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
© ANP

ik heb een track&trace code voor m'n chaps, ik wil m'n chaps! Miss_Montana schreef:Ja hoor! Be my guest![]()
Ooh dit lees ik net op nu:Citaat:Man sterft na val in ketel met gesmolten chocolade
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
© ANP
Als je tijd op aarde dan toch op z'n einde is gelopen...

Miss_Montana schreef:Ja hoor! Be my guest![]()
Ooh dit lees ik net op nu:Citaat:Man sterft na val in ketel met gesmolten chocolade
© ANP
Als je tijd op aarde dan toch op z'n einde is gelopen...