Myrtje_ schreef:Hee leuk ideeWel een behoorlijke lijst Schim!
En bokt is opeens met koeieletters..
ja bij mij ook!!!! voor de slechtzienden onder ons denk ik?! al heb ik mijn lenzen wel al in...........
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Myrtje_ schreef:Hee leuk ideeWel een behoorlijke lijst Schim!
En bokt is opeens met koeieletters..

)
En van half 9 tot 14.30 naar school. Nu even wat eten, omkleden en inpakken. Dan naar Yen, rijden, en dan snel naar m'n moeder. Daar eten en haar nieuwe huis bekijken. 
Weer een stap verder van mijn huidige studie..... nou nog een richting kiezen

scooby schreef:Dan stuur je hem toch een mail
Ga je weer aan de kade wonen Peet?
Ik ben zo moe, terwijl ik bijna niks heb gedaan
Ga zo maar lekker mijn bedje in
Ik ben alleen lastig want ik eet geen vlees dus doe dan maar pannenkoeken (of pannekoeken?
)muiszje schreef:Ik heb vandaag te horen gekregen wat ik verdien: 8 euro per uur, vind ik toch erg netjes! (vooral omdat ik 5 euro per uur gewend ben!) En ik heb werk t-shirt gekregen, nu ben ik helemaal "hip" in paso-doble!

storing dus...

Myrtje_ schreef:Oh mijn god!! Ben zo BOOS!! Wou net mn schoenen schoonmaken, dus hou ze p het balkon over de reling, anders zou mn ma weer parranoia acties krijgen dat het vies is enzo. Afijn, 1e schoen gedaan, op naar de 2e. Heb ik het vast, schoonmaken met de stoffer, glijd dat stomme rotding uit mn handen zo het water in![]()
Gelukkig waren het niet hele dure schoenen, gympen van Zipper. Maar toch, ben nu mooi weer een paar schoenen kwijt. Grrrr
ai