Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LieZ_Horses schreef:nee, maar Marouss heeft hem en dan gaan we logeren, die film kijken en de volgende dag naar de biosTessa, heb je wel step up1 gezien?

Georgette schreef:Zondag gaan we weer met de kar rijden

Op Chester de F8 en als ik die dan gehaald heb op Otis de F9. Precies zoals ik het wilde. Ik ben vanmiddag idd naar de manege gefietst omdat die startlijst er nog steeds niet op stond.. en nu ook nog steeds niet..! Maargoed, ik ga naar me bed, morgen heel veel werken + 4 paarden doen, dat wordt haasten! Maar wel gezellig want Kelsey gaat mee!

Voor je dingen nog niet wist 
Zegt ze; "Ja, dat kan Roos dan toch geven? Dan krijgt hij heerlijk te eten als wij weg zijn". Lief hea?
Alleen enige nadeel is dat ze niet heel grote collectie hebben.. maar ze proberen wel altijd voor je te bestellen.
.
.

En roos en ik zullen dandy morgen een knuffel van je geven

I love step up!

d0nnaa_dan schreef:Meiden, ik ervandoor! Ben behoorlijk moe, heb anderhalf uur jurken gepast...
Heb nu een hele leuke! Hij is supersjiek, heb 'm gehuurd.
Ik mag hem woensdag van te voren ophalen, en woensdagavond ben ik model voor het opsteken, bij Marc de Kapper, dus dan verschijnen er foto's van!
Weltrusten iedereen!

tot morgen!