rockoo schreef:dAT JE NIETS HOEFT MEETENEMEN ALLEEN JE BBQ.
HOE KOM IK NU TOCH WEER AAN HOOFDLETTERS IK HEB ZEKER ERGENS OP GEDRUKT
CAPS LOCK
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:zijn we al bijna op pag 429?![]()
links 3de knop ATE schreef:rockoo schreef:dAT JE NIETS HOEFT MEETENEMEN ALLEEN JE BBQ.
capslock heb je ingedrukt![]()
links 3de knop

winnitou schreef:Shenavallie schreef:Jeetje, het is alweer 11 uur!!!!Ik ga gauw m'n bed in, morgen weer vroeg op voor de paarden
![]()
Tamara en ik gaan morgen met de paarden een "parcoursje" met "enge" dingen maken. Ik heb een tijd geleden eens een knalroze yogabal voor Maisie gekocht om mee te spelen, dus die gaan we gebruiken. Ook gaan we met zeil, een vlag en een paraplu aan de gang. Voor Maisie geen uitdaging, want die is nergens bang voorDus we zullen ons vooral richten op Elke en Angie. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!
Misschien ook wat voor XAN, zet er een brommer bij en het feest kan beginnen.
natuur5D schreef:zo nu ga ik ook eens kijken of die leuke smilies ook op een macintosh werken.
![]()
ben benieuwd
winnitou schreef:iRiS_mIkEy schreef:
nee inderdaad ik moet echt niet tegen ellis hoor dat win ik nooit!!!!![]()
Hoor jij dan niet bij de jeugd?????????????
Wij oudjes willen ook nog een kans hebben!!!!!!!
natuur5D schreef:zo nu ga ik ook eens kijken of die leuke smilies ook op een macintosh werken.
![]()
ben benieuwd

natuur5D schreef:yes, gelukt, het werkt wel iets anders dan op een pc maar het effect is hetzelfde
iRiS_mIkEy schreef:winnitou schreef:
nee inderdaad ik moet echt niet tegen ellis hoor dat win ik nooit!!!!![]()
het spijt me maar daar ben ik nu te oud voor!![]()
dus rijd ik ook altijd de avond wedstrijd...![]()
Tytje schreef:natuur5D schreef:zo nu ga ik ook eens kijken of die leuke smilies ook op een macintosh werken.
![]()
ben benieuwd
UUUUUUUhhhhhh, wat is dit voor ingewikkelde taal??????????
bezig houden. (is het me gelukt) Tytje schreef:natuur5D schreef:zo nu ga ik ook eens kijken of die leuke smilies ook op een macintosh werken.
![]()
ben benieuwd
UUUUUUUhhhhhh, wat is dit voor ingewikkelde taal??????????
Tytje schreef:natuur5D schreef:yes, gelukt, het werkt wel iets anders dan op een pc maar het effect is hetzelfde
O, ik ben echt blij dat ik maandag cursus heb!!
zetten iRiS_mIkEy schreef:nee inderdaad ik moet echt niet tegen ellis hoor dat win ik nooit!!!!![]()
iRiS_mIkEy schreef:winnitou schreef:
het spijt me maar daar ben ik nu te oud voor!![]()
dus rijd ik ook altijd de avond wedstrijd...![]()

rockoo schreef:Ik snap er niks van jullie geven antwoorden op vragen die ik nergens zie nu hebben jullie het weer over een bok wat is dat
rockoo schreef:Ik snap er niks van jullie geven antwoorden op vragen die ik nergens zie nu hebben jullie het weer over een bok wat is dat

ATE schreef:rockoo schreef:Ik snap er niks van jullie geven antwoorden op vragen die ik nergens zie nu hebben jullie het weer over een bok wat is dat
wie neemt dan vlees mee ? voor zondag?
xan schreef:rockoo schreef:Ik snap er niks van jullie geven antwoorden op vragen die ik nergens zie nu hebben jullie het weer over een bok wat is dat
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde die bok die Xandra gaf richting die K U T brommer, waardoor ik er af vloog.
![]()
![]()
![]()