Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JaSpJo

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:37

voor meer nieuws.. hoor ik het wel... der ouders houden me op de hoogte en ik mag regelmatig mee en ik bel der bijna elke avond..

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:42

Doe haar maar de hartelijke groetjes van mij en een dikke kus van Vesra en Spetter als je haar spreekt (en natuurlijk ook van mij) en wens haar en haar ouders maar heel veel sterkte en ik ben ervan overtuigd dat het allemaal wel goed gaat komen maar het heeft gewoon even tijd nodig om te herstellen allemaal. Mogen we haar bellen dan in het ziekenhuis??????? of is dat te vermoeiend voor haar...... ik hoor het wel

groetjes,,,,,,

P.s. ben er maar tot een uur of drie en anders morgenochtend vroeg weer

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:45

je mag bellen maar dan moet je afspreken met de mensen die haar ook willen bellen dat je er ongv een half uur tussen laat anders wordt het te druk je zou er misschien eventuul ook mogen bezoeken alleen dat had ik met der ouders besproken...

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:47

en als ze niet opneemt dan ligt ze te slapen want omdat ze zo down is reageerd ze heel anders ze is sneller boos en ze slaap erg veel omdat ook met der verjaardag enz.. te druk is geweest hebben de dokters gisteren gezegd.. dus.., ze willen der beetje laten slapen... om were dingen aan te sterke maar ze vroeg gelijk naar vesra en hoe het was op stal en dat als ze beter is were gelijk komt enz. dus...

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:48

wie het nummer wil pb me want dat mag ik niet van der ouders zo ovr bokt heen zetten (K) groetjes jacqueline

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:52

je hebt een pb van me

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:53

Jeetje wat erg zeg.
Maar ik hoop dat Xeen er gauw weer bovenop komt.
Doe haar maar de groeten van mij, en tuurlijk letten we een beetje op Ves!

Ik kom vanavond rond een uur of half 8 pas naar stal, ik ben vandaag van plan te gaan rijden aangezien Dox een tijdje niks gedaan heeft. Knipoog Het is dus handiger om 's avonds te rijden.
Anous, hoelaat beginnen de lessen? Ik wil namelijk ook in de bak rijden maar als er lessen zijn gaat dat natuurlijk niet.

Kus Anoeska

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:55

ii moet om 3 uur gaan werken stuur gewoon door.. je krijgt het vanzelf...(K)(K) en ik moet jullie ook de groetjes van haar doen(K)

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:56

jacq van mij ook pb

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:56

en karin ze vond het super gaaf dat het zo goed is gegaan met spettertjuh en zarah

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:59

vertel haar maar hoe het gegaan is en dat spettertje net een bevend rietje was toen zara erop ging zitten en dat hij even niet meer wist wat hij nou moest doen....zelf ook gaan zitten of niet....haha...hij kon wel lopen nog kwam ie achter op een gegeven moment.

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:00

heb ik al tegen der gezegd en ze ging heel hard lachen;)

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:04

Hahaa die Spetter, die zorgt wel voor entertainment he? Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:11

ja het is er eentje hoor die spetter. Met hangen ging die eerst links helemaal scheef lopen en toen zara de andere kant op ging hangen ging ie rechts helemaal scheef lopen. Maffie is het hoor maar wel een hele lieve.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:12

NuggT schreef:
Ik kom vanavond rond een uur of half 8 pas naar stal, ik ben vandaag van plan te gaan rijden aangezien Dox een tijdje niks gedaan heeft. Knipoog Het is dus handiger om 's avonds te rijden.
Anous, hoelaat beginnen de lessen? Ik wil namelijk ook in de bak rijden maar als er lessen zijn gaat dat natuurlijk niet.

Kus Anoeska

He Anoes, hier Anous Haha! dat klinkt leuk he??
Er is les vanaf 18.30 tot ca 20.00!! Dus als jij rond half 8 komt en rustig poetst en zadelt dan red je dat makkelijk Knipoog

Geef Xeen een dikke knuf van mij!!
Misschien moeten we met zijn allen weer wat inzamelen en wat leuks halen voor haar??

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:39

ik doe mee met inzamelen voor xeen als ik jac gisteravond zag was niet leuk we halen xeen en haar pa en ma er wel door heen met z,n allen we zijn toch een groote fam. dus steunen doen we met z,n allen. rene we zullen er goed voor zorgen wees maar niet bang en heel veel sterkte voor de komende periode en jocye jij ook meiden dikke kus van mij voor jullie

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:54

Het is wel leuk misschien, maar niet zo handig als we allemaal gaan bellen, dan komt Xeen niet aan haar rust toe. We sturen gewoon VEEL kaarten aan Xeen en haar Paps en Mams.

John, is het handig om even de adressen in de kantina te hangen? Ook voor de mensen die niet BOKKEN.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:01

Jetta schreef:
Het is wel leuk misschien, maar niet zo handig als we allemaal gaan bellen, dan komt Xeen niet aan haar rust toe. We sturen gewoon VEEL kaarten aan Xeen en haar Paps en Mams.

John, is het handig om even de adressen in de kantina te hangen? Ook voor de mensen die niet BOKKEN.

Laten we Xeen inderdaad zoveel mogelijk met rust laten en Jet inderdaad handig om even te achterhalen wat het adres is. Laten we in deze moeilijke tijd ook de pa en ma van Xeen niet vergeten.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:05

John, je hebt een PB

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:13

een kaartje lijkt me slimmer ja Lachen ze zal wel erg vermoeid zijn. Heeft iemand een adres of de afdeling/kamer waar ze ligt? of kan ik een kaart aan jou mee geven Jacq als je naar haar toe gaat?

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:21

Ja dan schrijf ik ook wel een kaartje voor haar.
Ben het er idd mee eens dat ze door het bellen dan niet aan haar rust toekomt.

Anous hahaa ja klinkt typisch he? Haha! Oooo nou dan red ik het inderdaad makkelijk! Ik hoop dat het rond 8 uur een beetje minder warm is zodat ik kan rijden, maar ik wil zowieso nu een x gaan rijden dus.
Heb je gister trouwens lekker buitengereden Anous? Lachen Ik ga Donderdagochtend misschien met Valon (verzorgster Moskai en Champ) zo heet ze toch? Als dat niet doorgaat nog iemand die donderdagochtend vroeg meewillen? Lachen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 16:35

misschien kan je vanavond met mijn dochter melissa mee met helion. zij gaat na de les heli nog rijden misschien kunnen jullie even samen??

JaSpJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:21

ik ga waarscheinlijk deze week weer naard e toe dus zeg het maar ik neem ze met alle lefde met me mee en geef het haar(K) kus jacq

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:37

Wat naar voor Xeen en haar ouders zeg!!
Hoop dat ze dit snel overwint!!

Madelon, hoe was het met Robje? Ik hoop geen nieuwe wondjes erbij? En nogmaals bedankt he! We zijn idd 1 grote familie! Super!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:24

Heej Sil, heb je starho nog kunnen vinden???? Tong uitsteken

A.s. maandag kan Mike helaas niet komen. Hij komt nu, ter compensatie, donderdag 27 juli!! Wie wil er lessen???? Heb nog wel wat plek vrij Bloos
Sil, wil jij dan ook donderdag of moet ik jou naar de maandag daarop schuiven?