Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is dus handiger om 's avonds te rijden.
NuggT schreef:Ik kom vanavond rond een uur of half 8 pas naar stal, ik ben vandaag van plan te gaan rijden aangezien Dox een tijdje niks gedaan heeft.Het is dus handiger om 's avonds te rijden.
Anous, hoelaat beginnen de lessen? Ik wil namelijk ook in de bak rijden maar als er lessen zijn gaat dat natuurlijk niet.
Kus Anoeska
dat klinkt leuk he??
Jetta schreef:Het is wel leuk misschien, maar niet zo handig als we allemaal gaan bellen, dan komt Xeen niet aan haar rust toe. We sturen gewoon VEEL kaarten aan Xeen en haar Paps en Mams.
John, is het handig om even de adressen in de kantina te hangen? Ook voor de mensen die niet BOKKEN.
ze zal wel erg vermoeid zijn. Heeft iemand een adres of de afdeling/kamer waar ze ligt? of kan ik een kaart aan jou mee geven Jacq als je naar haar toe gaat?
Oooo nou dan red ik het inderdaad makkelijk! Ik hoop dat het rond 8 uur een beetje minder warm is zodat ik kan rijden, maar ik wil zowieso nu een x gaan rijden dus.
Ik ga Donderdagochtend misschien met Valon (verzorgster Moskai en Champ) zo heet ze toch? Als dat niet doorgaat nog iemand die donderdagochtend vroeg meewillen?