Mag ik je een onbescheiden vraag stellen Lous? Wil je eens met je spiegelreflex foto's van Ferro komen maken? Ik wil graag een 'portret' foto (noem je dat ook zo bij paarden?) van hem op canvas hebben en dan is de qualiteit veeeeel mooier als jij ze maakt dan wanneer ik ze met mijn prut cameratje maak
pfff ik maak me echt een beetje zorgen om m'n vader hoor... Hij heeft tegenwoordig elk weekend weer een 'date' met allemaal verschillende vrouwen, en hij heeft vanavond zelfs een date met een vrouw die hij helemaal niet kent! Ja via het internet, en toen vroeg hij aan mij of ik dat raar vond waar ik ja op antwoordde.. Dat begreep hij niet helemaal geloof ik...
Pff jeutje toen moest ik ook nog heel hard lopen voor me tram. Wist niet dat me benen zo snel konden lopen :p
Ja ik snap dat je dat vreemd vind Ella. Jij kent je vader natuurlijk alleen maar met je moeder dus dan is het raar dat hij nu opeens met andere vrouwen gaat. Maar je kan ook hopen dat er een vrouw voor hem bij zit en dat die weer gelukkig wordt toch. Al zou dat voor jou en Hidde wel erg wennen zijn.
Ik vind het totaal niet erg áls hij een andere vrouw krijgt, maar ik vind het wel gewoon vreemd dat hij ineens elk weekend met verschillende vrouwen gaat daten. Hij is met vrouwen nog erger dan een jongen van 20 bij wijze van spreken
Zo me les op Dix ging lekker! Ik heb eindelijk een keer lekker wijken eruit kunnen krijgen!!! Echt als ik zondag zo wijk dan heb ik een 8! Was weer helemaal trots op dr!! Ben helemaal klaar voor zondag.
@ella, als ik tijd heb, tuurlijk! Haha ik zou alleen momenteel echt even niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Pfff moe!!! Moest op Never vandaag. Ging opzich wel goed, al wilde die wel echt rennennnnn!! Pffff nu nog ff in bed the closer kijjken en zo lekker slapennn en morgen uitslapenn!!
Helloow. Zometeen ga ik vast me spullen voor de wedstrijd van morgen en vast me spulletjes voor Leeuwarden klaar leggen en dan vnaaf werken (in me eentje...joepie...) Morgen dan wedstrijd! En dan is me weekend alweer bijna voorbij.
haha, eindelijk heb ik een actief topic gevonden. klinkt hier wel gezellig, ipv al dat gezeur over zadels en bitten en hoeven wie gaat er volgend jaar weer op kamp?
Hoi bambietje! Ben je wel eens bij het fjordenpaard geweest? Vertel wat over jezelf !
Ik ben druk bezig met portfolio, maar pff het idee dat dit al een onderdeel is van je meesterstuk, maakt het verdraaid lastig!
XNienke_
Geplaatst: 10-12-11 15:06
nou ik ben nienke. ben dit jaar voor het eerst op kamp geweest, omdat het jaar daarvoor het al vol was haha maarja, ik ging in week 6. volgend jaar weer in week 6
het was echt superleuk, en ik reed op doenja verder heb ik ook op moppie gereden, en binnenkort (volgend jaar ) na de winter ga ik huren met vriendinnen
Succes met je portfolio Steph, gewoon bezig gaan... en veel dingen maken... niet teveel nadenken over hoe belangrijk het is. Je weet echt wel wat je belangrijk vindt en wat jouw sterke kanten zijn ... dat moet alleen nu nog op papier.
Welkom, Nienke... mijn lievelingspony is Mara
Zo... ik ga zo lekker naar Kafka... een buitenrit maken met m'n zusje, daar is het ook echt weer voor.
Je hebt helemaal gelijk, ik moet ook gewoon aan de slag gaan en dan kan ik het later altijd nog aanpassen!
Ik ben nooit op ponykamp geweest, wel een aantal keer gehuurd en van de zomer een weekje op 't rono gezeten! Toen ben ik erachter gekomen dat ik Josha wel erg leuk vind! (Hè, Lin & Lous )