ik heb ze zeker weten na die tijd besteld, maar er staat dat het een onaangebroken set moet zijn die je terug moet sturen... En aangezien er dus 2 coupons af zijn zal het wel niet kunnen voor mij..
tsja, dan zul je toch nog een paar keer moeten starten t is gewoon geldklopperij ten top! ben benieuwd wat die startpas gaat kosten, zal wel een eurootje of 100 per jaar zijn...
We zullen het binnenkort horen op de vergaderingen denkik Lail... K ben ook benieuwd... vind 100 euro wel veel hoor, ben k nu ook niet kwijt aan coupons...
Ik ben net terug van Nick en Simon! Was een verrassing van mijn neef en nicht, echt super leuk Had nooit gedacht dat ik het zo leuk zo vinden, maar het was echt top!
fiona2005
Geplaatst: 16-10-11 11:50
leentje13 schreef:
Ik ben net terug van Nick en Simon! Was een verrassing van mijn neef en nicht, echt super leuk Had nooit gedacht dat ik het zo leuk zo vinden, maar het was echt top!
Jaa heb echt de "volle laag " gehad ik kwam 's middags terug het was dan ook super druk ik wist helemaal nergens van en toen kreeg ik ineens 10 emmers super goor water over me heen met kevers (die ik Gelukkig nie heb gezien) mes een lengte van uhhmm ongeveer 7 cm Maarja het was wel allemaal super leuk!
Banjer
Lid Nieuwsredactie