Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:Vandaag zijn Marlon en ik een buitenritje wezen maken.
Het zou eerst Vlietlanden worden maar gisteren besloten we dat het westerpark mooier was.
Onderweg werden we gewaarschuwd dat er heel veel dazen zaten en toen besloten we het gedeelte van het Buytenpark te nemen waar je eigenlijk niet mag komen.![]()
Wat leuk daar zeg,ik was er nog nooit geweest,allemaal schelpenpaadjes.Bergje op,bergje af en wat een mooi uitzicht.
We hebben bij de skibaan zo de polder in staan kijken,gaaf.
Geinig is dat als je een paadje neemt en niet weet waar je uitkomt en wat je tegenkomt.
Tence was zo lief maar hij vond Elvis een goede leider!Lekker achter zijn kont gehangen maar ook nog een stukje voorop gelopen.
desyma schreef:taverno schreef:Vandaag zijn Marlon en ik een buitenritje wezen maken.
Het zou eerst Vlietlanden worden maar gisteren besloten we dat het westerpark mooier was.
Onderweg werden we gewaarschuwd dat er heel veel dazen zaten en toen besloten we het gedeelte van het Buytenpark te nemen waar je eigenlijk niet mag komen.![]()
Wat leuk daar zeg,ik was er nog nooit geweest,allemaal schelpenpaadjes.Bergje op,bergje af en wat een mooi uitzicht.
We hebben bij de skibaan zo de polder in staan kijken,gaaf.
Geinig is dat als je een paadje neemt en niet weet waar je uitkomt en wat je tegenkomt.
Tence was zo lief maar hij vond Elvis een goede leider!Lekker achter zijn kont gehangen maar ook nog een stukje voorop gelopen.
Gepubliceerd op : dinsdag, 2 augustus 2011 - 18:25
Laatste update: dinsdag, 2 augustus 2011 - 18:41
ZOETERMEER - In het Zoetermeerse Buytenpark is maandagavond de eerste van een serie spooktochten gehouden. Samen met een gids gingen bezoekers op zoek naar geesten en andere paranormale verschijnselen.
Het park is een hotspot op dat gebied, zegt de organisatie. De tocht voerde langs veenlijken, een verdwenen Spaans garnizoen uit de Tachtigjarige Oorlog en eindigde bij de Groenestein-kuill. Voor sommige bezoekers liep de spanning iets te hoog op. Ze durfden niet naar de Groenestein-kuill.
De spooktochten in Zoetermeer zijn nog deze hele week in het Buytenpark
Zijn jullie nog iets tegengekomen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
king1234 schreef:Hallo allemaal,
Vanacht door mijn rug gegaan