What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:02

Shenavallie schreef:
Volgens mij kan ik smeken wat ik wil vandaag, maar volgens mij hebben de weergoden het veel te druk met vakantie vieren in een warm land.... ;) Dat wordt vandaag dus dik ingepakt en vooral een goed regenpak aan op de bok! :Y) Voor iedereen: werk ze vandaag!!!! :D

en was je ondergoed nog droog

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:03

heb weer een tomaatje verdiend

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:04

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Liquita, hebben we elkaar wel gesproken maar niet over de foto. Zou het wel leuk vinden als je een keer foto's maakt maar is niet nodig voor BZV.

Doen we :j !

leuk dank je alvast.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:05

mntj schreef:
yheeee de uitslag is er. en die is...... erniet.\ hahaha
vermoedelijk reuma. moet nu naar de reumatroloog. kan hier terecht over 1 mnd. schiet allemaal erg op. wat een klere zooi dat ziekenhuis. je zal maar een baan hebben en al die tijd niet kunnen werken.
baal echt gigantisch.

kun je niet naar het Jan van Breemen instituut in Amsterdam, probeer anders via je verzekering eens om eerder terecht te kunnen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:07

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
wat ga je met de opening doen??? dat je in rijjas moet (je kunt mijn jasje ook nog lenen hoor, weet niet welke maat jas jij hebt)
Maar is wel een hele goede motivatie om door te zetten, Kunnen we maatjes worden voor al je op een moeilijk punt zit. Voorheeb aten we de chocolade bij het openen van een nieuwe pagina, nu gaan we meer variatie inbrengen, komkommer, tomaat, wortel, bleekselderij, radijsjes, en voor het geval het een feestavond is, japanse mix.....
Ik kreeg nog wat tips binnen voor de moeilijke momenten. zal ze je doorsturen.....

Sorry, maar ik had even wat verkeerd begrepen. Om het even in kort te zeggen had ik begrepen dat we met de opening gingen optreden met de carrousel groep. Toen ik in m'n bed lag kwam ik tot de ontdekking dat dit niet klopt en dat we gaan optreden met de kür op muziek in december. 17 oktober zou wel heel erg kort dag zijn he := .

Maareh, ben ben benieuwd naar de tips voor moeilijke momenten. Zo'n zakje met waspeentjes doenbij mij al wonderen :j .

morgen brengt de TNT het bij je. weer eens wat anders dan via de mail. zijn 21 tips bij het afvallen...
In iedergeval zorgen dat je niet te weinig eet..dan val je nl ok niet af

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:09

nog MAAR 925 miljoen mensen lijden honger. Goed aan die mensen denken Liquita en je laat het overbodige staan om solidair te zijn....
Wat veel mensen zijn dat die honger lijden, wat leven wij hier dan in luxe

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:22

Ha ha ha, hoe meer jullie over dieëten, worteltjes en andere vormen van regime opleggen beginnen, hoe meer trek ik krijg in een warme beker chocolademelk met een flinke dot slagroom!!!! :9 En om het nog "erger" te maken: het was vandaag zó koud door al die regen, dat ik de inwendige mens heb opgewarmd met een kaassoufflé van de Febo, hi hi hi! :Y)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:25

Shenavallie schreef:
Ha ha ha, hoe meer jullie over dieëten, worteltjes en andere vormen van regime opleggen beginnen, hoe meer trek ik krijg in een warme beker chocolademelk met een flinke dot slagroom!!!! :9 En om het nog "erger" te maken: het was vandaag zó koud door al die regen, dat ik de inwendige mens heb opgewarmd met een kaassoufflé van de Febo, hi hi hi! :Y)

en de rest van de dag gezong gegeten? Ach soms moet het toch ook mogen even wat lekkers, wat vets, wat ongezond.
Ik kan het heel lang volhouden om gezond en verstandig te eten maar er zijn momenten dat ik even uit de ban spring en dan geniet ik er dubbelop van (net als van alle andere ondeugende dingen die eigenlijk niet mogen)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:28

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

en de rest van de dag gezong gegeten? Ach soms moet het toch ook mogen even wat lekkers, wat vets, wat ongezond.
Ik kan het heel lang volhouden om gezond en verstandig te eten maar er zijn momenten dat ik even uit de ban spring en dan geniet ik er dubbelop van (net als van alle andere ondeugende dingen die eigenlijk niet mogen)

Inderdaad, verder alleen een gezond broodje met een plakje kaas en rucola-sla (heerlijk!!!!). Maar ik had het op een gegeven moment zó koud, dat ik echt even wat warms nodig had! *D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:30

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Inderdaad, verder alleen een gezond broodje met een plakje kaas en rucola-sla (heerlijk!!!!). Maar ik had het op een gegeven moment zó koud, dat ik echt even wat warms nodig had! *D

Dat had ik nou laatst ook maar toen kwam ik geen FEBO tegen maar een warme vent!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:31

Kom ik vanavond nog speciaal naar stal omdat je alleen op dinsdag en vrijdag vlas mag pakken: is die container voor de verandering weer eens leeg... en een nieuwe neerzetten stond duidelijk niet in de planning. Morgen dan maar pakken (als er tenminste weer een volle staat, want dat is ook nog maar de vraag), want Maisie staat echt op het beton en alles is drijfnat! Op stro is helaas geen optie, want mevrouw eet er net zolang van tot de laatste spriet weg is en haar buik zowat ontploft. }:0 Ben trouwens blij als er weer echt vlas is en niet dat smerige zaagsel, want dat is in no-time drijfnat en super irritant om mee te werken. Het ruik wel lekker, maar ja, daar hebben die paarden weer niets aan! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:32

Citaat:
Dat had ik nou laatst ook maar toen kwam ik geen FEBO tegen maar een warme vent!

Toch niet zo een met zo'n Persisch tapijt aan de voor- en achterkant he! :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:34

Hoogste tijd om te douchen en onder de wol te kruipen, want ik zit hier een beetje boel te knikkebollen! :z
Welterusten en tot spreeks! :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 21:34

winnitou schreef:
morgen brengt de TNT het bij je. weer eens wat anders dan via de mail. zijn 21 tips bij het afvallen...
In iedergeval zorgen dat je niet te weinig eet..dan val je nl ok niet af

Ah...ben benieuwd :):) . Bedankt alvast :*

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 06:14

Ik ben 1.5 week ook alweer bezig.1.5 kilo kwijt.De wedstrijden hielpen wel een beetje hahahha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 08:23

Ik was gisteravond zo boos op een collega van me: we hadden dan misschien niet zoveel ritjes op een de dag gehad, maar dat is nog geen reden om zijn paard dan aan het eind van de dag geen eten en water te geven. Maar zelf zat hij wel aan een biertje met een sigaartje! Ik heb hem duidelijk laten weten dat dat geen stijl was en morgen - als we vergadering hebben - zal ik dit ook en plein public aanhalen. Bovendien kan ik schermen met het "Kwaliteitsboek" van het bedrijf, waar hij nota bene zelf aan meegewerkt heeft en waar letterlijk in staat dat de koetsier zijn paard aan het eind van de werkdag te allen tijde hooi en water moet geven. -:(-
Ik heb degene die de paarden 's avonds komt ophalen gevraagd of hij op stal de paarden wat extra's wilde geven (en uitgelegd waarom). Ook hij vond het schandalig en zou er rekening mee houden. +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:30

Volgens mij wordt/is dit de week van "de hele wereld is chagerijnig en ik sta met stip bovenaan" >;) Aan werkelijk alles en iedereen erger ik me en volgens mij ergert alles en iedereen zich momenteel aan mij :o Hopelijk is het snel volgende week, dan zal alles vast weer beter gaan! ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:04

Shenavallie schreef:
Volgens mij wordt/is dit de week van "de hele wereld is chagerijnig en ik sta met stip bovenaan" >;) Aan werkelijk alles en iedereen erger ik me en volgens mij ergert alles en iedereen zich momenteel aan mij :o Hopelijk is het snel volgende week, dan zal alles vast weer beter gaan! ;)

hahahahahha nou dan ga ik ff met grote boog om je heen :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:05

Shenavallie schreef:
Ik was gisteravond zo boos op een collega van me: we hadden dan misschien niet zoveel ritjes op een de dag gehad, maar dat is nog geen reden om zijn paard dan aan het eind van de dag geen eten en water te geven. Maar zelf zat hij wel aan een biertje met een sigaartje! Ik heb hem duidelijk laten weten dat dat geen stijl was en morgen - als we vergadering hebben - zal ik dit ook en plein public aanhalen. Bovendien kan ik schermen met het "Kwaliteitsboek" van het bedrijf, waar hij nota bene zelf aan meegewerkt heeft en waar letterlijk in staat dat de koetsier zijn paard aan het eind van de werkdag te allen tijde hooi en water moet geven. -:(-
Ik heb degene die de paarden 's avonds komt ophalen gevraagd of hij op stal de paarden wat extra's wilde geven (en uitgelegd waarom). Ook hij vond het schandalig en zou er rekening mee houden. +:)+

goed zo meteen wat van zeggen hoor

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:53

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

hahahahahha nou dan ga ik ff met grote boog om je heen :D

Mag hoor, maar zwaai je dan wel evengoed even? :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:57

Morgen :wave:

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:44

Wat is dat een heerlijk geluid toch op dit moment van een werkende wasmachine hahahha

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 13:48

Ik heb al een tijdje last(de auto dan) van zingende/fluitende banden zo noem ik het maar...als ik rij met de auto en ik harder ga als 40 km.per uur.Nou dachten we aan niet goed uitgelijnd of te grote banden die ze er onder hebben gezet.We moesten nieuwe banden bij de grote beurt en op mijn werk zeiden ze dat dat het wel eens kon wezen.Bert net heen met de auto en man mee ritje maken..Hoo ik hoor al genoeg zegt ie dit zijn de banden niet maar je lager is stuk.Dus op de brug en aan husby laten zien links achter stuk,weer 100 euries.Eerst wasmachine nu autootje maar laten maken.Hij doet het meteen ff heb hem straks terug als het goed is.Hoop niet dat het gezegde op gaat deze keer van "'alles komt in 3-en "'

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:02

Shenavallie schreef:
Citaat:

Toch niet zo een met zo'n Persisch tapijt aan de voor- en achterkant he! :P

nee hij had helemaal niks aan!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:05

Shenavallie schreef:

niet te snel hoor, ik geniet op het moment met volle teugen (als ik de pijn wegdenk).
Ben goed gehumeurd, heb sjans bij het leven en lach de hele wereld toe en uit.